Alin Ştefan este specialist marketing la Vestor România şi în această calitate se ocupă de promovarea companiei şi de modalităţile specifice prin care mesajele Vestor ajung prin social media la cei interesaţi de educaţia financiară. Având pregătire în domeniu, Alin Ştefan are grijă ca mesajele Vestor să ajungă pe toate reţelele de social media şi să fie targetate către cei care caută să se pregătească în acest domeniu.
Tot el are în grijă reclamele şi mesajele care să ajungă la public pentru ca acesta să înţeleagă menirea adevărată a cursurilor Vestor şi ce le diferenţiază de celelalte oferte de pe piaţă. Alin Ştefan are în responsabilitate imaginea şi percepţia publică a companiei Vestor, o sarcină de care depinde buna desfăşurare a activităţii şi bunul renume al companiei, ca şi felul în care clienţii vor fi atraşi de oferta educaţională propusă.
"Cel mai important lucru în promovarea Vestor România este să explicăm publicului ce facem aici şi în ce fel ne diferenţiem de, să zicem, cei care organizează cursuri cu 30 sau 100 de persoane, în timp ce Vestor oferă cursuri de unu la unu, şi care sunt avantajele ofertei noastre educaţionale. După ce cursanţii ajung să experimenteze cum e să ai un trainer dedicat, ei sunt foarte mulţumiţi de experienţa avută, de cunoştinţele pe care le dobândesc, dar până să intre la curs şi să se convingă de profesionalismul nostru, este nevoie ca ei să treacă peste eventualele experienţe negative pe care le-au avut în trecut în acest domeniu şi să înţeleagă de ce este mai avantajos pentru ei să aibă un profesor care se ocupă exclusiv de ei, în loc să fie într-o mulţime mare de cursanţi unde nimeni nu te bagă în seamă şi unde informaţia este aruncată la grămadă, fără nici o grijă pentru nevoile şi aspiraţiile personale", povesteşte Alin Ştefan provocările cărora trebuie să le facă faţă.
Alin Ştefan spune că avantajul Vestor este că tot mai multă lume caută informaţii financiare, dar are nevoie de un ghidaj profesionist pentru a se feri de capcane sau de haosul şi confuzia care domneşte pe piaţă.
"Vestor vine şi face ordine în această sumedenie de oferte, soluţii "miraculoase", câştiguri peste noapte, toate acestea având un efect nefast asupra celor care le înghit pe nemestecate şi care cred în promisiunile unei îmbogăţiri uşoare şi rapide. Aceste lucruri reprezintă un element important al promovării Vestor: noi oferim soluţii serioase, pregătire temeinică, experienţă în domeniul investiţiilor şi predăm un sistem de risk management verificat chiar de trainerii noştri. Nu îi învăţăm pe alţii ceea ce noi nu am făcut deja şi nu am testat pe piaţă, iar eu aduc aceste lucruri la cunoştinţa publicului pentru ca cei interesaţi de educaţie financiară să aleagă cursuri care chiar să te lămurească despre acest domeniu şi să îţi ofere instrumentele necesare pentru a performa", mai spune Alin Ştefan.
Bucuria şi realizarea cea mai mare a specialistului marketing de la Vestor este să îi vadă pe clienţi mulţumiţi, pentru că scopul său nu este ca reclama să fie altceva decât produsul, ci, dimpotrivă, ca reclama să evidenţieze exact ce fac şi cum sunt cursurile Vestor, iar satisfacţia cursanţilor după ce au trecut prin pregătire este dovada că Vestor face ceea ce promite, nu aruncă pe piaţă reclame fără justificare în realitate.
"Ar fi mai lesne pentru noi să aruncăm cu promisiuni şi să ne facem reclamă că avem soluţia îmbogăţirii peste noapte, e mult mai uşor să atragi aşa clienţii, dar Vestor lucrează profesionist şi nu umblă cu păcăleli. Cursurile noastre sunt serioase, conţin analiză fundamentală, explică utilizarea instrumentelor pe care trebuie să le folosească în mod judicios orice investitor, nu ne jucăm cu cifrele, nici nu desenăm vise irealizabile. Până la urmă, acest lucru ne diferenţiază pe piaţă: seriozitatea şi măsura corectă, faptul că îi educăm pe oameni şi le prezentăm lucrurile aşa cum sunt, nu generăm confuzie şi aşteptări nerealiste", explică Alin Ştefan filosofia Vestor.
(C)