Vînzările nete ale companiei franceze "Michelin", producător de anvelope, au atins 3,9 miliarde de euro în trimestrul al treilea al anului în curs, în creştere cu 4,5% faţă de perioada similară a anului trecut. Unele pieţe de desfacere ale companiei au evoluat diferit faţă de estimările lansate de reprezentanţii acesteia. În mod special, producţia de cauciucuri reşapate pentru camioane din Europa şi-a continuat trendul descendent.
În primele nouă luni ale anului, venitul net cosolidat al companiei a fost de 11,38 miliarde de euro, în creştere cu 1,5% faţă de perioada similară din 2004. În Europa, producţia de cauciucuri reşapate pentru autoturisme şi camioane mici a crescut cu 0,9%, iar cea de cauciucuri reşapate pentru camioane mari a scăzut cu 6,6%. Producţia de cauciucuri originale a înregistrat o creştere de 7,8%, în mare parte datorită introducerii standardului Euro 4 la benzină, dar şi exporturilor Uniunii Europene. În America de Nord, vînzarea de cauciucuri reşapate a crescut cu 2,6%, iar cea pentru cauciucuri de camioane - cu 1,1%.