Compania alimentară elveţiană "Nestlé" SA, cea mai mare din lume, şi-a majorat cu 14% vînzările în primul trimestru din 2006, datorită redresării cererii în Europa. Vînzările companiei au însumat 22,8 miliarde de franci elveţieni (18 miliarde de dolari), faţă de 20 de miliarde de franci în primele trei luni din 2005. Analiştii anticipau un cîştig de 22,6 miliarde de franci. În Europa, livrările companiei au crescut cu 4%, redresarea cererii simţindu-se îndeosebi pe pieţele din Franţa şi Rusia. Directorul executiv al companiei, Peter Brabeck, este convins să revigorarea cererii în vestul Europei, sursă a circa 30% din veniturile "Nestlé", va determina majorarea continuă a vînzărilor şi va reduce diferenţa faţă de pieţele cu o creştere rapidă - SUA şi Asia. Dacă nu sînt luate în calcul achiziţiile făcute de companie, vînzările acesteia au sporit cu 6,7%, analiştii estimînd o majorare de 5,7%. Activităţile de pe segmentul alimentar şi cel al băuturilor au generat 6,4% din creştere.
Acţiunile "Nestlé" au crescut cu 21% în ultimul an, valoarea de piaţă a companiei ajungînd la 155 miliarde de franci.