Într-un an de la lansare, platforma de comunicare "Vis de antreprenor", iniţiată de METRO în ianuarie 2024, a reunit zeci de poveşti autentice despre curajul, determinarea şi provocările antreprenorilor români din HoReCa şi comerţul tradiţional, potrivit unui comunicat emis redacţiei. Creată pentru a inspira viitoarele generaţii de antreprenori, campania a devenit un spaţiu în care proprietarii de afaceri şi-au împărtăşit experienţele - de la dificultăţile începutului, la lecţiile învăţate şi succesele obţinute.
Campania s-a desfăşurat pe multiple canale - TV, radio, digital, social media şi presă - acumulând milioane de vizualizări şi consolidând o comunitate unită de aceeaşi viziune: succesul vine prin perseverenţă. Antreprenorii care au participat la iniţiativă au vorbit despre parcursul lor, despre eforturile necesare pentru a-şi transforma ideile în afaceri sustenabile şi despre momentele dificile în care au fost aproape să renunţe.
"Ideea platformei «Vis de antreprenor» a venit firesc, inspiraţi fiind de experienţele clienţilor noştri, pe care îi susţinem de peste 28 de ani. Am fost martori la evoluţia lor şi la determinarea cu care şi-au construit afacerile, aşa că ne-am dorit să le aducem poveştile în faţa unui public mai larg. Succesul acestei iniţiative ne-a surprins şi pe noi, motiv pentru care am decis să continuăm campania şi în 2025 şi 2026. La finalul anului trecut, am organizat şi «Luna Vis de antreprenor», un eveniment special în restaurantele clienţilor noştri, unde chefi renumiţi au creat preparate exclusive, oferind experienţe memorabile clienţilor. Este o altă modalitate prin care METRO sprijină industria ospitalităţii în România." - a declarat Andreea Beekman, Head of Marketing, METRO România, conform aceleiaşi surse.
Spotul de lansare a adunat peste 5,2 milioane de vizualizări pe YouTube, iar campania "Vis de antreprenor" a depăşit 6,1 milioane de vizualizări.
Pe social media, au fost publicate peste 300 de postări, care au ajuns la 4,5 milioane de utilizatori şi au generat 18.000 de interacţiuni.
Website-ul campaniei a avut peste 50.000 de vizitatori unici în 12 luni.
"Vis de antreprenor" nu este doar o platformă de comunicare, ci un angajament pe termen lung al METRO pentru sprijinirea antreprenorilor din HoReCa şi comerţul tradiţional, într-un context marcat de inflaţie, schimbări legislative şi deficit de forţă de muncă. Succesul platformei a depăşit deja graniţele României, fiind preluat şi de METRO Moldova.
METRO România rămâne alături de antreprenorii locali, oferindu-le nu doar produse şi servicii, ci şi inspiraţia şi suportul necesare pentru dezvoltarea sustenabilă a afacerilor lor.
Opinia Cititorului