Vodafone România va angaja aproximativ 2000 de persoane în următorii trei ani de zile la noul Centru Global de Servicii de la Bucureşti, deschis ieri. Situat în Avrig Business Center, noul centru şi-a început activitatea ţn mai 2014 şi are acum peste 100 de angajaţi. Până la sfârşitul anului, numărul angajaţilor va depăşi 750, iar în următorii trei ani se va ajunge la un număr de peste 2.000 de angajaţi, au anunţat, ieri, oficialii operatorului britanic telecom. Investiţia totală a Vodafone Group pentru dotarea şi tehnologizarea sediului, precum şi pregătirea noilor angajaţi din România, este de aproximativ 5 milioane de lire sterline (6,25 milioane de euro), potrivit oficialilor Vodafone România.
Potrivit premierului Victor Ponta, prezent la eveniment, Vodafone urmează să mai facă o investiţie similară, pentru care deja a solicitat un ajutor de stat. "Ştiu de un nou proiect pentru care compania a solicitat ajutor de stat şi care va crea noi locuri de muncă pentru tineri. Acest gen de politici sprijină nu doar companiile, ci în primul şi în primul rând societatea românească", a declarat domnia sa, citat de Mediafax. Şeful Vodafone România, Ravinder Takkar, a precizat însă că ajutorul de stat în valoare de 8,19 milioane de euro, primit în data de 27 iunie, vizează investiţia în centrul inaugurat ieri.
Noua unitate din Capitală furnizează servicii de IT şi relaţii clienţi pentru operaţiunile Vodafone din Marea Britanie, Germania, Italia, Spania şi Irlanda.
Concret, noul centru oferă suport clienţilor Vodafone din Marea Britanie, Germania, Italia, Spania şi Irlanda pentru solicitările legate de factură şi plăţi, administrarea conturilor şi remedierea conexiunilor de date.
"Centrul aduce oportunităţi de angajare atât pentru absolvenţi, cât şi pentru studenţii cu profilul adecvat", anunţă compania, care oferă mai multe detalii cu privire la procesul de recrutare pe site-ul oficial.
Acesta este al doilea centru internaţional de operaţiuni deschis de Grupul Vodafone în România. Compania a deschis anul trecut centrul de operaţiuni de reţea Danubius NOC, care monitorizează şi gestionează incidentele de reţea pentru 9 operaţiuni ale grupului, din Olanda, Germania, Cehia, Ungaria, România, Grecia, Albania, Malta şi Italia.