VTEX extinde numărul de clienţi din ţara noastră şi adăugă în portofoliu retailerul de bijuterii, accesorii fashion şi decoraţiuni Meli Melo. Noul website al Meli Melo, ce încorporează platforma unificată de ecommerce VTEX, va deveni operaţional la începutul lunii septembrie, se arată într-un comunicat remis Redacţiei noastre.
Rafael Campos, Sales VP pentru Europa la VTEX, a declarat: "În ultimii 3 ani, la VTEX, am investit milioane de dolari în ceea ce noi numim modulul de internaţionalizare: multicurrency, multicatalog, transport global etc. În urmă cu două luni, am încorporat o nouă caracteristică în platformă, ce permite traducerea întregului catalog de produse în orice limbă, iar acest lucru le oferă companiilor un avantaj semnificativ".
"Obiectivele cu noua platformă sunt îndrăzneţe, iar noi ne-am dorit o platformă flexibilă care să ruleze foarte bine pe piaţa România şi care să ne permită dezvoltarea internaţională. Această platformă va fi integrată pentru a deservi mai multe ţări, urmând să o lansăm în România la începutul lunii septembrie şi în alte ţări începând cu ultima parte a anului", a menţionat Alina Mitrică, B2B şi ecommerce manager la Meli Melo.
Strategia VTEX vizează atingerea unui număr de 8 clienţi până la finalul acestui an şi 15 până la sfârşitului anului viitor.
Rafael Campos a adăugat: "Piaţa românească are un mare potenţial pentru VTEX şi pentru strategia noastră de expansiune, aşa că am dublat bugetul de investiţii destinat României, faţă de estimarea iniţială. De asemenea, în următorii doi ani, planificăm să dublăm din nou investiţiile pe piaţa din România unde vor depăşi 200.000 de euro".