Wizz Air, compania aeriană cu cea mai rapidă creştere din Europa, anunţă numărul de 250.000 de pasageri care au călătorit către şi dinspre Aeroportul Internaţional "George Enescu" Bacău, conform unui comunicat remis redacţiei. În spiritul ocaziei, pasagera cu numărul 250.000, care a călătorit cu un zbor de la Roma Ciampino la Bacău, a fost premiată cu un voucher cadou pentru zboruri în reţeaua WIZZ.
Potrivit sursei citate, deschizând cea de-a 31-a bază la Aeroportul Bacău în octombrie 2020, compania aeriană a investit continuu în reţeaua de rute care leagă aeroportul regional de restul Europei. Aceasta a devenit a doua bază WIZZ din regiunea Moldovei, ce oferă acum zboruri directe către 10 destinaţii din 4 ţări europene. Reţeaua de rute a Wizz Air şi zborurile low-cost de la Bacău subliniază angajamentul în zonă, atât pentru pasagerii români, cât şi pentru piaţa locală de muncă specifică aviaţiei şi industriilor conexe.
Compania aeriană se angajează să-şi extindă operaţiunile în întreaga reţea, pe măsură ce industria revine la capacitatea de dinaintea pandemiei. Cu rute care conectează întreaga Europă, românii vor putea călători prin intermediul rutelor Wizz Air la tarife reduse către cele mai interesante destinaţii, fie că este vorba de vacanţe însorite, city break-uri în oraşe celebre sau vizitarea prietenilor şi familiei.
Dorind să marcheze această ocazie şi să-şi răsplătească pasagerii, compania aeriană i-a pregătit o surpriză norocoasei pasagere cu numărul 250.000 care a călătorit pe ruta Roma Ciampino-Bacău. Pasagera cu numărul 250.000, Colatau Georgeta, călătorea de la Roma la Bacău şi a primit vestea la bordul aeronavei. După debarcare, doamna Colatau a primit un premiu ce constă într-un voucher cadou pentru zboruri în reţeaua WIZZ şi a fost invitată să ia parte la o şedinţă foto alături de membrii echipajului.
Zsuzsa Trubek, Corporate Communications Manager la Wizz Air, a spus: "Astăzi am marcat 250.000 de pasageri care au ales să călătorească cu Wizz Air către şi dinspre Aeroportul Internaţional "George Enescu" Bacău prin rutele noastre cu tarif redus. Aceasta este o veste extraordinară, care vine după 2 ani productivi de la deschiderea bazei noastre de la Bacău, în 2020. Şi, pe măsură ce industria aviaţiei începe să ia avânt, aşteptăm cu nerăbdare să oferim în continuare ocazii de călătorie convenabile în Europa şi nu numai. Dorim să o felicităm pe norocoasa pasageră cu numărul 250.000 şi să urăm bun venit noilor pasageri români care urcă în fiecare zi la bordul flotei noastre moderne!"
Oana Daniela Chelaru, Preşedintele Executiv al Aeroportului Internaţional "George Enescu" Bacău, a declarat: "Ne bucurăm să sărbătorim această etapă din cadrul parteneriatului cu Wizz Air, care a debutat în anul 2020. Cu atât mai remarcabilă e această cifră de 250.000 pasageri procesaţi, cu cât am fost nevoiţi să traversăm doi ani de pandemie Covid-19, care au afectat foarte mult sectorul nostru de activitate. Destinaţiile operate de Wizz Air, odată cu deschiderea bazei operaţionale la Bacău, sunt dovada eforturilor depuse de Aeroportul Internaţional "George Enescu" Bacău împreună cu Consiliul Judeţean Bacău pentru dezvoltarea infrastructurii aeroportuare. Considerăm că în acest moment colaborarea dintre cele două entităţi trece la un nivel superior. Cu siguranţă vom identifica împreună noi destinaţii care să vină în întâmpinarea dorinţelor pasagerilor, deservind arealul aeroportului băcăuan", se mai arată în comunicat.
1. Wizz Air își bate joc de clientul 5
(mesaj trimis de Sima în data de 06.06.2022, 17:24)
Rezumand cele de mai jos pot sune că Wizz Air m-a abuzat.
Progresul rapid lasă în urmă, în ceea ce privește Wizz Air, probabil cea mai importantă calitate în domeniul transportului aerian: SERIOZITATEA; siguranța că ce ai rezervat și plătit deci, se va împlini.
Am cumpărat bilete pentru 4 membrii ai unei trupe cu contracte fixe și am avut surpriza ca wizz sa schimbe sec zilele zborurilor. Puteți spune: se mai întâmplă. De acord. Dar calvarul care a urmat după este marea problemă.
-foarte greu găsești un nr la care să-i contactezi
-ești taxat cu 1,2 euro pe minut
-în formularul de reclamații pe site ai timp limitat după care ești scos și dacă nu ai terminat trebuie sa o iei de la capăt
-răspunsul la reclamația online vine foarte greu (3 săptămâni)
-returnarea banilor durează până a la 14 zile timp în care dacă nu ai buget nu poți cumpăra altceva și timpul crește prețul biletelor
-și multe altele...