Xiaomi s-a menţinut pe locul al doilea în topul celor mai importante branduri de telefoane inteligente din Europa Centrală şi de Est, în al treilea trimestru din 2020, cu o creştere anuală de 80% şi o cotă de piaţă de 27%, potrivit Canalys. În Europa, compania a cunoscut o creştere de 91%, a ajuns la o cotă de piaţă de 19% şi s-a menţinut pe poziţia a treia în clasamentul producătorilor de smartphone-uri, în aceeaşi perioadă, conformunui comunicat trimis redacţiei.
"Europa Centrală şi de Est reprezintă pentru Xiaomi o regiune cheie de dezvoltare. În ultimul trimestru am introdus multe produse noi pentru a satisface cererea tot mai mare din regiune", a spus Andrew Wong, General Manager Xiaomi pe Europa Centrală şi de Est.
"Datorită eforturilor noastre de a consolida sistemul de vânzări online şi offline şi contând pe sprijinul partenerilor noştri, am avut o creştere semnificativă a performanţei companiei pe toate planurile. N-am renunţat nici măcar pentru o secundă la principiul nostru de a face inovaţia accesibilă pentru toţi", a adăugat acesta.
În Europa Centrală şi de Est, Xiaomi a urcat o poziţie şi a devenit al doilea cel mai mare producător de telefoane inteligente în al doilea trimestru din 2020. În acelaşi raport se arată că Xiaomi a continuat să fie brandul numărul unu în Polonia pentru al doilea trimestru la rând, cu o cotă de piaţă de 29% în Q3 din 2020. În Ucraina, Xiaomi este pe primul loc pentru al optulea trimestru consecutiv, cu o cotă de piaţă de 40% în trimestrul al treilea din acest an.