XL World, companie britanică specializată în servicii de outsourcing şi call center a înregistrat în primul trimestru al anului 2008 o creştere de 70% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, încheind primele trei luni ale anului în curs cu o cifră de afaceri de 2 milioane euro. Pentru 2008, XL World estimează o cifră de afaceri de 10 milioane euro, în creştere cu 45% faţă de anul 2007, când s-a înregistrat o cifră de 6,5 milioane de Euro.
"Am înregistrat o creştere de aproximativ de 70%, ajungând la o cifră de afaceri de 2 milioane euro, faţă de 1,3 milioane în primul trimestru al anului trecut. Această creştere se datorează unor proiecte noi pe care le-am contractat în decursul anului 2007, dar şi extinderii echipelor care lucrează pe proiectele deja existente" a declarat Roberto Montandon, Director de Dezvoltare, XL World.
Pentru XL World, România este o piaţă atractivă pentru investiţii de tip call center, datorită abilităţilor multilingvistice ale resurselor umane şi proximităţii faţă de pieţele occidentale.
Cu o experienţă de aproximativ 8 ani pe piaţa românească, XL World îşi propune în prezent consolidarea activităţilor de business în centrele deja existente din Bacău, Iaşi şi Oradea, precum şi o creştere a numărului de angajaţi, de la 1000 în prezent la 1200-1300 de angajaţi până la sfarşitul anului. Pentru a crea echipe de profesionişti capabili să gestioneze proiecte cât mai complexe, XL World investeşte în prezent aproximativ 1 milion de euro pentru programe de training-uri de comunicare şi de managementul serviciului cu clienţii.