Romtelecom le face celor mici un cadou de o lună de zile. Începând cu 1 iunie, ziua internaţională a copiilor, şi până la sfârşitul lunii, grila de programe Dolce va include, fără nicio taxă, pachetul Dolce Kids.
Acesta va fi disponibil atât pentru clienţii Dolce deja existenţi, care nu au în grila actuală pachetul Kids sau Dream (care include acest pachet), cât şi pentru cei care se abonează la Dolce în perioada 1-30 iunie. Pachetul Dolce Kids va include canalele BabyTV, KidsCo, Jetix şi Nickelodon, care se află în topul preferinţelor celor mici.
Această promoţie este adresată nu doar copiilor, ci şi părinţilor care îşi doresc să le ofere celor mici surse de entertainment variate, dar şi educative, conţinutul fiind dezvoltat de specialişti în sistemele de educaţie a copiilor.
"Ne-am gândit să marcăm ziua de 1 iunie si prin lansarea acestei promoţii pe care o adresăm celor mai mici dintre "clienţii" noştri. Am introdus în pachetul Dolce Kids câteva dintre cele mai atrăgătoare canale pentru copii, unele dintre ele fiind chiar o premieră pe acest segment de audienţă. În acelaşi timp, ne adresăm şi părinţilor care sunt interesaţi de calitatea conţinutului TV la care au acces copiii lor", a declarat Mirek Smyk, Director Divizia Afaceri TV, Romtelecom.
Serviciul de televiziune digitală Dolce a atins jumătate de milion de clienţi în aprilie 2008, la numai 16 luni de la lansarea pe piaţă. Cu una dintre cele mai mari rate de creştere din Europa în 2007, Dolce a ajuns la o rată de penetrare pe piaţa televiziunii prin satelit de peste 33%, cu 13% mai mult faţă de sfârşitul anului 2007.
Televiziunea digitală Dolce face parte din portofoliul de noi servicii dezvoltate în ultimii ani de Romtelecom, alături de cele de date şi Internet de bandă largă, pentru care, de asemenea, compania înregistrează cele mai mari rate de creştere de pe piaţa românească.