ING Bank România a introdus opţiunea de actualizare a datelor 100% online, direct din platforma web ING Business, pentru clienţii persoane juridice cu un singur acţionar sau administrator. De la lansarea din luna noiembrie a anului trecut, 45% dintre antreprenorii eligibili şi-au actualizat deja datele în ING Business, conform unui comunicat remis redacţiei.
Conform comunicatului, în cadrul procesului de actualizare de date, informaţiile primite de la clienţi sunt comparate cu datele obţinute automat de la Registrul Comerţului, pe care aceştia trebuie sa le confirme. Astfel, întregul proces, simplu şi intuitiv, durează aproximativ 5 minute.
"Procesul digital de actualizare a datelor a fost construit împreună cu clienţii, pe baza feedback-ului primit de la aceştia. Suntem în dialog permanent cu antreprenorii ING şi le ascultăm atent nevoile, iar actualizarea digitală a datelor s-a numărat printre principalele lor cerinţe. Fără drumuri la bancă şi fără documente solicitate, clienţii eligibili îşi pot finaliza acum procesul de actualizare a datelor în doar 5 minute în platforma web ING Business.
În această primă fază, opţiunea de actualizare digitală a datelor este posibilă pentru companiile cu un singur acţionar, ceea ce reprezintă aproximativ 60% din portofoliul ING de persoane juridice cu afaceri mici şi mijlocii. În viitorul apropiat, urmează sa fie extinsă şi pentru alte categorii de clienţi.
Pentru Business Banking, divizia ING dedicată antreprenorilor, anul 2023 a fost marcat de inovaţii 100% digitale: lansarea creditului online, deschiderea şi / sau închiderea unui cont suplimentar, emiterea unui card de debit adiţional, deschiderea unui depozit la termen în euro, dar şi blocarea cardului, disponibile în platforma ING Business. Toate aceste lansări reafirmă strategia noastră de a oferi soluţii simple şi digitale, disponibile oriunde şi oricând, pentru antreprenorii ING şi afacerile lor" - Ionuţ Stan, Director Dezvoltare Produse Persoane Juridice, în cadrul diviziei Business Banking, ING Bank România.
Care sunt condiţiile de eligibilitate şi cum pot fi actualizate datele online în platforma ING Business?
Clienţii pot accesa meniul Tranzacţii şi solicitări - > Solicitare nouă (Self Service) - > Actualizare date companie. Aceştia trebuie să îndeplinească următoarele condiţii de eligibilitate:
• firma este activă, în funcţiune şi înregistrată la Registrul Comerţului;
• compania are un unic acţionar, administrator şi persoană autorizată unică / reprezentant legal unic cu banca;
• reprezentantul companiei este rezident în România şi nu deţine alte cetăţenii;
• reprezentantul companiei are datele actualizate în calitatea de client persoană fizică ING.
Datele companiilor trebuie să fie actualizate periodic la banca unde au deschisă relaţia de afaceri. Datele care trebuie actualizate includ: informaţiile despre situaţia la zi şi activitatea companiei, date ale asociaţilor / acţionarilor, descrierea obiectului de activitate şi a tranzacţiilor derulate prin bancă. Periodic sau atunci când este necesar, pe baza unei analize interne, ING trimite o succesiune de 3 notificări prin e-mail şi SMS, cu 3 luni înainte de data până la care se poate face actualizarea de date.
Mai multe detalii despre procesul de actualizare de date, legislaţia relevantă, informaţiile şi documentele necesare actualizării datelor, pot fi accesate aici.
Prin filosofia "Banking şi mai şi pentru afaceri mici şi mijlocii", ING rămâne aproape de clienţii săi în fiecare etapă de creştere şi le oferă soluţii digitale, rapide şi flexibile, care răspund unor nevoi reale. Într-un context dinamic, ING este un partener de încredere pentru creşterea sănătoasă a afacerilor, pentru a sprijini antreprenorii români să îşi ducă afacerea la nivelul următor.