Fondată de Ovidiu Ghiman, Bogdan Almaşi şi Felix Crişan în urmă cu un an, pe 1 decembrie 2021, platforma de crowdfunding Rōnin a devenit membru oficial al Asociaţiei Române de Fintech, principala instituţie românească ce reprezintă startup-urile şi scaleup-urile din industria tehnologiilor financiare, informează un comunicat de presă remis redacţiei.
"Ne bucură această alăturare pentru că se integrează pe linia unei dezvoltări, aşa cum o înţelegem noi. Avem încredere în uriaşul potenţial al startup-urilor şi elaborăm strategii ca să îl valorizăm la maximum, pentru că, din păcate, această importantă resursă nu este exploatată atât cât ar trebui în momentul actual. Pariem pe creşterea ecosistemului românesc şi ne dorim să oferim şansa cât mai multor companii să treacă testul pieţei, să se dezvolte şi să monetizeze soluţiile lor pe pieţele naţionale şi internaţionale. Ca membri ai Asociaţiei Române de Fintech sperăm să atragem în jurul nostru experţi care să valideze oportunităţile de investiţii oferite de platforma Rōnin. De asemenea, vrem să convingem cât mai multe business-uri aflate în stadii mature de dezvoltare să ni se alăture în efortul de a duce inovaţia generată de fondatorii startup-urilor către cât mai mulţi clienţi finali. Împreună putem crea un ecosistem solid, un adevărat motor de dezvoltare al economiei", spune Ovidiu Ghiman, CEO-ul companiei.
"Ne bucurăm să creştem comunitatea RoFin.tech cu Ronin, o platformă de crowdfunding care acoperă o zona a finanţării neacoperită de alţi jucători în regiune. Viitorul sună bine în segmentul de crowdfunding, iar ecosistemul local va fi bine reprezentat în regiune prin membrii noştri", a declarat Cosmin Cosma, Preşedintele Asociaţiei Române de Fintech.
Potrivit sursei citate, creată de antreprenori cu experienţă pentru a răspunde necesităţilor antreprenorilor, platforma Rōnin este totodată şi un marketplace pentru investiţii, locul unde antreprenorii - cei care caută capital folosind tehnologia - şi investitorii - furnizorii de finanţare - se pot întâlni.
La numai un an de la lansare, peste 1 milion de euro au fost atraşi în campaniile finalizate pe Rōnin şi peste 1000 de persoane au participat la programe de educaţie financiară gratuite, susţinute de Rōnin în colaborare cu specialişti în domeniu, se precizează în comunicat.