TBI Bank, creditorul phygital cu cea mai rapidă creştere din regiunea Europei de Sud-Est, se aliază cu platforma de comerţ electronic Gomag pentru a oferi o soluţie digitală integrată retailerilor offline şi online, conform unui comunicat remis redacţiei.
Potrivit sursei citate, prin acest parteneriat, toţi comercianţii, fie că este vorba de produse electronice, fashion, mobilă, produse pentru casă, servicii sau articole sportive, îşi pot consolida prezenţa în mediul digital, prin intermediul website-ului propriu care să susţină creşterea vânzărilor, cu ajutorul platformei de eCommerce oferită de Gomag. În acelaşi timp, clienţii business ai Gomag, împreună cu toţi comercianţii care vor deschide în viitor magazine online prin intermediul platformei de comerţ electronic, vor beneficia de soluţia inovatoare TBIPay.
Cu soluţia de plată TBIPay, comercianţii îşi pot creşte vânzările oferind clienţilor posibilitatea să cumpere pe loc ceea ce îşi doresc şi să plătească mai târziu, într-un proces simplu şi convenabil, fără documente suplimentare şi fără drumuri la bancă, plătind ulterior în rate adaptate la propriul buget. În plus, cu Gomag, comercianţii îşi pot consolida activitatea de comerţ electronic şi prezenţa digitală prin intermediul unui magazin online care permite achiziţii rapide, recomandări de produse şi metode de fidelizare a clienţilor.
"TBIPay este o soluţie de plată care s-a dovedit eficientă pentru mii de comercianţi din toate industriile, care şi-au crescut astfel vânzările şi au îmbunătăţit experienţa de cumpărare oferită clienţilor. Procesul este simplu şi extrem de rapid atât pentru comercianţi, cât şi pentru clienţi, finanţând achiziţia în câteva minute şi transformând pe loc vizitatorii în clienţi. Parteneriatul cu Gomag va oferi retailerilor, indiferent de mărime şi cifră de afaceri, acces la serviciile similare celor de care se bucură mărcile globale de retail", a spus Ionut Sabadac, Head of Merchant Solutions la TBI.
Soluţiile integrate Gomag şi TBIPay vor ajuta comercianţii existenţi şi noi să îşi consolideze prezenţa digitală pentru a răspunde mai bine nevoilor clienţilor şi pot avea o contribuţie semnificativă la creşterea vânzărilor în mediul fizic, dar şi digital, prin extinderea bazei de clienţi şi creşterea valorii medii a coşului de cumpărături.
"Românii fac cumpărături online din diverse motive şi sunt din ce în ce mai încrezători în deciziile lor. Dar întrebarea constantă pe care o are orice comerciant este cum să convingă clienţii să aleagă magazinul lor? Prin parteneriatul cu TBI, suntem încrezători că retailerii din platforma Gomag pot oferi motive bune clienţilor să cumpere din magazinul lor online, uşor şi fără griji. Şi partea cea mai bună este că, în acest fel, îşi pot încuraja clienţii să cumpere mai mult, să crească valoarea medie a unei achiziţii şi, prin urmare, să îşi crească profiturile", spune Cosmin Daraban, CEO Gomag.