OnePlus, lider global în tehnologie, anunţă rezultatele vânzărilor după prima lună de la lansarea noii serii OnePlus 12, care depăşeşte aşteptările, având peste 1000 de unităţi vândute în România, conform unui comunicat remis redacţiei.
Conform comunicatului, pe parcursul lunii februarie, vânzările seriei OnePlus 12 au înregistrat o creştere remarcabilă de şase ori comparativ cu modelul precendent OnePlus 11, lansat în aceeaşi perioadă a anului trecut.
Această creştere impresionantă se datorează eforturilor concentrate ale companiei de a extinde numărul punctelor de vânzare, de a creşte notorietatea brandului în România şi de a oferi pachete de lansare atractive pentru cei interesaţi.
"Ne bucurăm să vedem că seria OnePlus 12 a fost primită cu entuziasm de către consumatorii din România", a declarat Ciprian Mirea, country manager OnePlus România. "Aceste rezultate confirmă faptul că inovaţia continuă şi atenţia noastră la detalii au fost apreciate de către utilizatori, iar aceasta ne motivează să continuăm să aducem tehnologie de vârf pe piaţa locală".
În următoarea perioadă, OnePlus îşi doreşte să depăşească peste 5000 de unităţi vândute pentru modelele OnePlus 12 şi OnePlus 12R până la finalul anului. În acest scop, compania rămâne concentrată pe disponibilitatea produselor inovatoare şi pe oferirea pachetelor atractive pentru pasionaţii de tehnologie. Utilizatorii sunt îndemnaţi să urmărească viitoarele promoţii şi să îşi achiziţioneze produsele de pe canalele oficiale: oppostore.ro, Altex, DIGI şi eMAG, pentru a fi siguri de conformitatea produselor şi de a beneficia de garanţie, precum şi de toate serviciile adiacente.
Totodată, OnePlus îşi continuă angajamentul ferm faţă de inovaţie şi excelenţă în tehnologie, cercetând constant modalităţi de a îmbunătăţi experienţa utilizatorilor săi.