2Performant anunţă că platforma sa proprie a depăşit pragul de 10 milioane de vânzări intermediate de la crearea platformei, în 2008.
De la începutul lui 2023, 2Performant a intermediat 1,1 milioane de vânzări ale magazinelor online, acesta fiind al patrulea an consecutiv în care platforma atinge pragul de 1 milion de vânzări intermediate într-un an calendaristic.
"Ne bucurăm că am depăşit această bornă importantă a rezultatelor generate prin intermediul platformei 2Performant. Compania noastră a pornit în 2008 cu ideea de a schimba paradigma în domeniul marketingului prin utilizarea tehnologiei şi gamificării. Am reuşit să simplificăm şi să automatizăm colaborările din domeniul marketingului şi le-am oferit utilizatorilor noştri competiţii şi provocări care i-au motivat. În acest mod, am avut capacitatea de a genera un grad ridicat de implicare din partea lor şi de a obţine rezultate mult îmbunătăţite în comparaţie cu modelul tradiţional prezent în industrie. Suntem deja orientaţi spre următoarele obiective pe care le vom atinge chiar mai devreme decât anticipam şi rămânem dedicaţi strategiei noastre de a investi în platforma 2Performant, fiind conştienţi de potenţialul enorm şi oportunităţile semnificative care există în domeniul marketingului afiliat la nivel global. Le mulţumesc tuturor colegilor, utilizatorilor şi investitorilor 2Performant care, prin încrederea şi sprijinul pe care ni le-au acordat de-a lungul timpului, au contribuit la această realizare remarcabilă", a declarat Dorin Boerescu, Preşedinte al Consiliului de Administraţie şi CEO al 2Performant.
Gamificarea marketing-ului reprezintă unul dintre diferenţiatorii 2Performant, compania desfăşurând de-a lungul timpului numeroase competiţii dedicate utilizatorilor, printre care se numără Open World şi Liga Naţională de Marketing. În 2022, 2Performant a lansat cel mai important proiect de acest tip din istoria companiei, Business League, prima competiţie de marketing descentralizat din lume, în care criteriul principal este numărul de vânzări generate. În sezonul pilot al competiţiei, derulat pe parcursul a 16 săptămâni, afiliaţii şi magazinele participante au generat 29,4 milioane de clickuri şi peste 715.000 de vânzări online.
În cei 14 ani de activitate, 2Performant a intermediat 10 milioane de vânzări cu o valoare totală de 463 de milioane de euro, prin 626 de milioane de click-uri trimise către magazinele online, generând afiliaţilor comisioane de 30,4 milioane de euro.
1. fără titlu
(mesaj trimis de Investor în data de 21.06.2023, 08:31)
Cei care investesc prin Bursa de valori sunt dornici sa afle de la dvs. ce profituri ati realizat
in aceasta perioada si ce veti face in viitor, deoarece lor le-ati adus numai pierderiPretul actiunii
a cazut de la 4 lei /actiune in 2020 la 1,70-1,80 lei /actiune in prezengt