3,6 milioane de persoane au accesat informaţii pe platforma Întreb BT în cursul anului trecut, ceea ce înseamnă +23% ca număr de vizitatori şi +22% din punctul de vedere al vizitelor făcute, prin comparaţie cu 2020, conform unui comunicat remis redacţiei.
Întreb BT conţine peste 1.800 de întrebări şi răspunsuri despre banking. Este un motor de căutare actualizat de echipa Băncii Transilvania, iar datorită acestuia informaţii despre produse şi servicii bancare sunt la îndemână, online. Reprezintă, de asemenea, un mediu de informare, educare şi ghidare, alături de celelalte canale BT de comunicare directă cu clienţii: peste 500 de sedii, Call Center, social media şi chatboţi.
Trenduri remarcate pe Întreb BT
A crescut interesul pentru banking/soluţii la distanţă: cele mai mari creşteri le-au înregistrat căutările de informaţii despre aplicaţiile BT, transferuri bancare, actualizarea datelor de contact şi despre credite pentru românii care lucrează în străinătate.
A crescut, de asemenea, interesul pentru informaţii despre banking din partea românilor din diaspora, creşterile de trafic pe site fiind astfel: +66% Spania, +65% Republica Moldova, +54% Olanda, iar +50% Italia.
Categorii noi de clienţi vizitează site-ul: cel mai mare interes a fost din partea persoanelor cu vârste de 65+ (+60%), 45-54 ani (+50%), 55-64 (+39%).
Telefonul a devenit modul preferat de accesare a informaţiilor: lumea intră pe site tot mai mult de pe telefon, +26% în 2021 faţă de 2020.
Notorietatea site-ului a crescut: tot mai multe persoane ajung la informaţiile de pe Întreb BT intrând direct pe platformă, şi anume 60%, ceea ce înseamnă un record din acest punct de vedere. Restul de trafic pe site a venit prin căutări specifice pe Google.