Reţeaua de televiziune americană ABC, care transmite, în fiecare an, gala Oscarurilor, a vândut deja tot spaţiul publicitar pentru transmisia premiilor Academiei Americane de Film, din 25 februarie, iar preţul unui spot de 30 de secunde a costat 1,7 milioane de dolari, anunţă NewsIn.
Cumpărătorii de publicitate la Oscaruri sunt nume mari din industrie, precum AT&T, Bank of America, Coca-Cola, Eastman Kodak, General Motors, Mars, MasterCard, McDonald"s, Microsoft, J. C. Penney şi Unilever.
O parte dintre advertiseri, printre care AT&T, Coca-Coca, G.M. şi Kodak, sponsorizează şi acoperirea pe internet a premiilor Oscar, pe site-ul Oscar.com. De asemenea, ABC discută pentru prima dată cu clienţii de publicitate posibilitatea de a vinde reclamă pe telefon, alături de informaţiile despre eveniment, descărcate de utilizatorii de telefonie mobilă. "Vom fi prezenţi oriunde vrea clientul să fim", a declarat vicepreşedintele de vânzări de la ABC Television Network, Geri Wang.
Anul acesta preţurile au fost mai mari decât anul trecut, cu toate acestea reclamele s-au vândut mai repede decât la premiile Oscar din 2006.
ABC, parte din Compania Walt Disney, a cerut anul acesta 1,7 milioane de dolari, pentru 30 de secunde de publicitate, comparativ cu preţul de 1,65 de milioane de dolari din 2006 şi 1,6 milioane de dolari în 2005.
Totuşi, comparativ cu preţurile reclamelor de la finala de fotbal american, Super Bowl, spoturile de la Oscaruri sunt mai ieftine. Reţeaua de televiziune CBS a vândut un spot de 30 de secunde, în finala Super Bowl de anul acesta, cu aproximativ 2,6 milioane de dolari. Premiile Oscar reprezintă al doilea cel mai vizionat show TV, după finala Super Bowl. Peste 93 de milioane de persoane s-au uitat anul acesta la finala SuperBowl în timp ce, anul trecut, gala Oscar a fost urmărită de 39 de milioane de telespectatori.