Agenţia independentă de relaţii publice BORŢUN• OLTEANU a împlinit un an de la înfiinţare. În decursul acestei perioade, agenţia a câştigat cinci clienţi noi (Head & Shoulders, Ambient, CampingGrill.ro, Mihaela Glăvan, Ordinul Arhitecţilor din România), arată un comunicat remis redacţiei.
"Am lansat o agenţie de PR într-o perioadă când piaţa de comunicare era zdruncintă bine de efectele recesiunii. Nu am fost scutiţi de emoţii, chiar dacă ştiam că nu are ce să meargă prost, pentru că aveam o echipă foarte bună şi un portofoliu stabil de clienţi.", declară Bogdan Theodor Olteanu, Managing Director BORŢUN• OLTEANU.
Numărul de angajaţi permanenţi a crescut de la 14 la 18, iar cifra de afaceri [aprox. 700.000 de euro] a fost mai mare cu 10% decât cea propusă în business plan în momentul lansării.