Un grup de 9 antreprenori români a dezvoltat un produs nou pe piaţa din România odată cu lansarea LiteApp, o aplicaţie mobilă de tip marketplace pentru rezervări de servicii şi care are dublă funcţionalitate, B2C şi B2B, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
În prima fază a proiectului, s-au investit 200.000 de euro, urmând ca, în perioada următoare, grupul de antreprenori să atragă încă o rundă de investiţii de până la un milion de euro. Lite App este disponibilă, gratuit, în Google Play şi App Store, dar poate fi downloadată şi de pe website-ul liteapp.co.
Faza de dezvoltare a aplicaţiei a durat aproximativ 9 luni, urmată de o perioadă extinsă de beta testing la începutul acestui an. LiteApp este folosită deja de peste 1.000 de utilizatori din Bucureşti şi cuprinde serviciile oferite de 60 de business-uri din zona auto (spălătorii), beauty şi stomatologie, urmând ca utilizatorii să aibă la dispoziţie, în foarte scurt timp, şi servicii de yoga, terapie şi coaching, dar şi terenuri de sport.
"Ideea business-ului a apărut dintr-o nevoie personală, pe care ulterior am identificat-o ca fiind general valabilă în contextul lumii în continuă mişcare în care trăim. Timpul e cea mai importantă resursă a noastră, dar de puţine ori avem aceeaşi grijă pe care o avem, de exemplu, cu banii noştri. Astfel, LiteApp îi ajută pe utilizatori să aibă, în acelaşi loc, direct pe telefon, toate programările pentru serviciile de care au nevoie în viaţa de zi cu zi. Practic, din 3 click-uri, ai identificat furnizorul de care ai nevoie, rezervat şi plătit online serviciul de care ai nevoie. Cu LiteApp, utilizatorii câştigă timp şi siguranţa rezervării. Am avut o fază extinsă de beta şi deja avem peste 1.000 de utilizatori. Sperăm ca până în decembrie să ajungem la 15.000 de conturi la nivelul ţării. Totodată, aplicaţia a fost dezvoltată şi este pregătită pentru a funcţiona worldwide, aşa că avem în vedere şi o asemenea extindere", spune Pavel Stan, Strategy Manager în cadrul LiteApp.
Până la finalul anului, cei 9 antreprenori şi-au propus să diversifice şi mai mult domeniile de interes cu cel puţin încă patru tipuri de servicii şi extinderea marketplace-ului la nivelul întregii ţări. Astfel, peste 400 de companii ar urma să-şi listeze serviciile în LiteApp până la finalul lui 2021.
"Componenta B2B, pe care avem în vedere să o upgradăm şi mai mult în faza a 2-a a proiectului, ajută business-urile să aibă mai multă predictibilitate, să-şi eficientizeze programul de lucru şi maximizeze veniturile, dar şi să îşi fidelizeze clienţii. Mai mult decât atât, impulsionează lansarea unor produse competitive prin listarea în app a ofertelor speciale şi a review-urilor utilizatorilor de servicii, conectate cu serviciul de care au beneficiat efectiv. În vară, urmărim atragerea unei noi runde de finanţare, de până la un milion de euro, o parte din fonduri urmând a fi folosiţi pentru extinderea şi dezvoltarea soluţiei enterprise, care se axează pe gestionarea resurselor interne ale companiilor. Pentru acestea, e important să le putem oferi
prognoze legate de fluxul de clienţi şi serviciile cerute de ei, astfel încât să îşi planifice afacerea mai eficient. Tot în această fază 2 a proiectului, vrem să trecem la o platformă open pentru parteneri, astfel încât înrolarea acestora să fie una autonomă, dar acest lucru este posibil şi prezent, când orice business din România poate deveni partenerul nostru urmând paşii din secţiunea dedicată de pe site-ul nostru", explică Pavel Stan, Strategy Manager în cadrul Lite App.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 18.05.2021, 07:10)
Foarte buna initiativa, e visul de aur al antreprenorului sa i taxeze pe colegii care chiar fac ceva. (afacerea nr. 1 la categoria asta emag - care apare la cautari si la intrebari tip wiki)
Va dau si o sugestie, ajutati clentii sa-si faca ordine in propria agenda la modul verbal: cand zice coach-ul A - joi nu mai pot, poti vineri la 5 programul sa zica, joi e liber coach-ul B si C, dismiss la impostor.
SUCCES!