A 14-a ediţie de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, când peste 647.000 de clienţi au comandat 3,2 milioane de produse în valoare totală de 896 milioane de lei, în creştere de 22% faţă de anul trecut, cu mult peste estimările iniţiale. Cei 13.200 de sellerii din Marketplace, care au avut oferte în eveniment, au înregistrat vânzări cu 30% mai mari faţă de ediţia de anul trecut. În această zi a fost atins şi un nou record al clienţilor care au activ un abonament Genius, cu livrări nelimitate gratuite şi oferte exclusive, care a ajuns la un milion de utilizatori în România, conform unui comunicat transmis redacţiei.
Diversitatea mare de oferte la cele mai mici preţuri din an a menţinut interesul crescut al clienţilor pentru cumpărături pe parcursul întregii zile. Rezultatele acestei ediţii confirmă tendinţele identificate în studiile recente, care arată că tot mai mulţi consumatori îşi pregătesc bugete mai mari şi chiar amână unele achiziţii pentru Black Friday pentru a beneficia de cele mai bune oferte din an atât pentru bunuri de folosinţă îndelungată, cât şi pentru bunuri necesare zi cu zi. Mulţi dintre clienţi au profitat şi de soluţiile flexibile de plată puse la dispoziţie de eMAG, iar 24% din vânzări au fost realizat prin MyWallet şi prin celelalte servicii de plată oferite de partenerii eMAG.
"Black Friday este un moment foarte aşteptat de români, iar rezultatele din acest an confirmă acest lucru. Clienţii se pregătesc din timp, îşi planifică cumpărăturile şi aleg cele mai bune oferte în momentul în care iau decizia de achiziţie. Implicarea activă a comercianţilor din Marketplace, care au adus un număr mai mare de oferte la cele mai bune preţuri din an şi opţiunile flexibile de plată şi livrare au răspuns nevoilor oamenilor şi au menţinut interesul la cote ridicate până târziu în noapte", a declarat Tudor Manea, CEO eMAG, se menţionează în comunicat.
Concluziile Black Friday 2024 la eMAG
Clienţii Genius, campioni de Black Friday: Peste 38% dintre clienţii care au comandat de Black Friday au avut un abonament Genius, cu livrare gratuită şi oferte exclusive. Ei au pus în coş, în medie, 6,3 produse din mai multe categorii, de la electrocasnice mici, produse pentru casă, mobilă, produse cosmetice la hrană pentru animale.
Majoritatea preferă plata cu cardul: 73,35% dintre comenzi au fost achitate cu cardul online, confirmând încă o dată preferinţa pentru metode de plată simple şi sigure.
Plăţi flexibile: aproape 24% dintre vânzări a fost achitate prin My Wallet sau prin multiplele soluţii de creditare disponibile: plata în 4 sau 6 rate fără dobândă direct din contul eMAG sau în până la 40 de rate cu dobândă zero cu cardurile de credit ale băncilor partenere.
Metoda preferată de livrare este la locker: aproape 81% dintre comenzi au fost plasate la locker în localităţile în care serviciul este disponibil.
Achiziţii speciale: Printre produsele speciale comandate anul acesta s-au numărat 2.500 de nopţi de cazare, 4.000 vouchere de bilete de avion, 19 automobile, dar şi 53 de tone de carne de porc şi 2.300 de servicii de sănătate.
Top categorii de produse comandate
Produse cosmetice, suplimente şi îngrijire personală: 615.000
Băuturi, băcănie, hrană pentru animale şi curăţenie: 706.000
Jucării şi articole pentru copii: 399.000
Laptopuri, IT, birotică şi papetărie: 144.000
TV, audio-video, gaming şi cărţi: 98.000
Electrocasnice mici: 162.000
Fashion şi sport: 113.000
Mobilă şi casă: 210.000
Clienţii care au plasat cele mai mari comenzi ca valoare sunt din Bucureşti, urmaţi de cei din Constanţa, Dolj, Bihor şi Giurgiu.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 09.11.2024, 21:49)
Românul nu se simte om darmite democrat ,dacă nu e în pas cu moda !