Cifra de afaceri a AdePlast s-a majorat, anul trecut, cu 20% faţă de 2016, la peste 92 de milioane de euro, arată un comunicat de presă al companiei.
"A fost o evoluţie bună, având în vedere că, la momentul adoptării bugetului, ne-am propus o creştere de două cifre, dar ştiam că pe pieţele noastre se anunţau turbulenţe pe anumite segmente şi reconfigurări de forţe din partea competiţiei, evenimente confirmate de-a lungul anului trecut", a declarat Daniel Stăncescu, CEO AdePlast.
Comunicatul mai precizează: "Cifra noastră de afaceri a provenit, anul trecut, în proporţie de 92 de procente din vânzările de pe piaţa locală şi 8 procente din exporturi".
Datele furnizate de companie arată că creşterea de pe piaţa internă a venit, anul trecut, din proiectele rezidenţiale, în condiţiile unei stagnări a lucrărilor publice de termoreabilitare.
AdePlast a consemnat cele mai bune evoluţii pe segmentul exporturilor către Ungaria, Bulgaria, Austria şi Republica Moldova, dar produsele companiei au o creştere accelerată şi în Marea Britanie, Italia sau Spania, mai notează comunicatul.
Pentru anul curent, compania vizează menţinerea ratei de creştere sustenabilă a cifrei de afaceri şi a profitului, din anul 2017, se mai precizează în comunicat.
AdePlast deţine trei platforme industriale în Roman, Oradea şi Ploieşti.
Producătorul de materiale de construcţii s-a retras, anul trecut, din Asociaţia Producătorilor de Polistiren Expandat din România (ROMEPS), considerând că Asociaţia nu mai reprezintă interesele pieţei.
AdePlast deţine o cotă de 40% din piaţa autohtonă a polistirenului expandat.