"Adidas" AG ţinteşte să-şi majoreze profitul cu 15% anual, până în 2020, făcând astfel eforturi să liniştească temerile investitorilor după ce, anterior, şi-a abandonat ţintele financiare.
Compania germană, al doilea producător mondial major de echipament sportiv, după "Nike" Inc. din SUA, îşi va creşte producţia şi îşi va extinde prezenţa în oraşele majore. "Adidas" vrea să câştige cotă de piaţă în New York, Paris şi alte centre globale.
Potrivit propriilor estimări, compania va avea în fiecare an, din 2016 până în 2020, o creştere "cu o cifră" a vânzărilor ajustate la cursul valutar. Valoarea acestora va depăşi 22 de miliarde euro (24 miliarde dolari), anticipează "Adidas".
Analiştii preconizează că vânzările companiei vor fi, până în 2020, de 20,8 miliarde de euro, iar creşterea profitului - de 14% în fiecare din următorii doi ani.
"Adidas" a mai promis să plătească 30-50% din profit către acţionari, prin dividende, comparativ cu 20-40% până acum.
Compania germană vrea să se concentreze pe reducerea cu 25% a numărului modelelor pe care le distribuie, respectiv pe creşterea de patru ori a livrărilor sale online, la peste 2 miliarde de euro până în 2020.