"Adidas" AG, al doilea producător mondial de echipament sportiv, anunţă un profit peste aşteptări pentru trimestrul al treilea. În intervalul iulie-septembrie, câştigul net al companiei germane s-a redus cu 30%, la 213 milioane de euro (314 milioane de dolari), de la 302 milioane de euro în perioada similară din 2008. Analiştii aşteptau numai 211 milioane de euro.
Vânzările societăţii s-au diminuat cu 6,3%, la 2,89 miliarde de euro, din cauza reducerii preţurilor şi a deprecierii monedelor din Europa de Est. Oficialii "Adidas" aşteaptă ca Rusia să devină cea mai mare piaţă europeană de desfacere pentru companie, în 2010, depăşind astfel Germania.
Compania a mai anunţat că, în perioada de raportare, vânzările de pe segmentul mărcii Adidas au scăzut cu 4,8%, pe brandul Reebok - cu 11%, iar divizia de golf TaylorMade şi-a diminuat livrările cu 6,2%.
"Adidas" şi-a redus datoriile cu 299 milioane de euro, la 2,29 miliarde de euro.