"Adidas" AG, al doilea producător mondial de echipament sportiv, vrea să-şi majoreze vânzările cu până la 50% în 2015, anunţă directorul executiv Herbert Hainer.
Potrivit afirmaţiilor sale, cifra vânzărilor va ajunge la 17 miliarde euro (23,7 miliarde dolari) până la data menţionată, urmând să crească anual cu o medie de 15%. Oficialul companiei germane a mai precizat că profitul acesteia va creşte într-un ritm mai rapid decât vânzările.
"Adidas" vrea să devină cel mai mare producător mondial de articole sport, însă nu oferă un termen ţintă pentru îndeplinirea acestui obiectiv. În prezent, liderul mondial în domeniu este compania americană "Nike" Ink.
În 2009, "Adidas" a avut vânzări de 10,4 miliarde euro, cu 24% mai mici decât cele realizate de "Nike": 19 miliarde dolari. Rivalul german al companiei "Adidas", "Puma" AG, a avut vânzări de 2,46 miliarde euro anul trecut.
"Adidas" se bazează în realizarea ţintei de creştere pe pieţele din America de Nord, Rusia, China, America Latină, Japonia, Marea Britanie şi India.