Automobile Bavaria Group, companie aflată sub umbrela MHS Holding, a realizat o creştere a vânzărilor de automobile şi a serviciilor post-vânzare în anul 2015, holdingul reuşind, per total, să obţină o cifră de afaceri de 312 milioane de euro, după cum a anunţat, ieri, într-o conferinţă de presă, preşedintele şi fondatorul său, omul de afaceri Michael Schmidt.
MHS Holding este compus din trei grupuri mari, ce asigură 1.000 de locuri de muncă, respectiv Automobile Bavaria Group România, MHS Truck & Bus Group România şi Schmidt Gruppe Deutschland.
Domnul Schmidt a subliniat că piaţa maşinilor second hand a continuat creşterea şi anul trecut, iar obiectivul companiei pe care o conduce este, în 2016, să îşi consolideze departamentul de maşini rulate atât în ceea ce priveşte autoturismele, cât şi camioanele.
Anul 2015 a marcat o creştere pentru toate companiile aflate sub umbrela MHS Holding, potrivit unui comunicat, care arată că vânzările de maşini noi BMW au crescut cu 30,5 %, vânzările de maşini noi MINI au crescut cu 62,6%, în timp ce creşterea a fost de 35% pentru maşinile rulate.
În 2015, Automobile Bavaria Group a vândut 1.336 de unităţi BMW (+27,7%) şi 148 MINI (+62,6%), rezultat ce a condus la o creştere totală a vânzărilor de maşini noi cu 30,5%, comparativ cu anul anterior.
Cifra de afaceri în service a crescut cu 9%. Automobile Bavaria Group a înregistrat în total, 49.000 de intrări în atelierele sale din România, cu 5.800 de intrări mai mult decât în 2014, reprezentând o creştere a numărului de comenzi cu 13,5%. Veniturile totale ale tuturor activităţilor derulate de către Automobile Bavaria Group au fost de 93,53 milioane euro în anul 2015, ceea ce reprezintă o creştere cu 19,8 milioane euro, comparativ cu anul 2014.
Vânzările către clienţi corporativi ale Automobile Bavaria Group au crescut cu 55%, contribuind la o prezenţă puternică a mărcii BMW în cadrul corporaţiilor naţionale şi multinaţionale şi a întreprinderilor mici şi mijlocii.
Automobile Bavaria Group a înregistrat în anul 2015 cea mai mare creştere a vânzărilor BMW din România. Grupul de dealeri deţine o cotă de piaţă de 68,8% din vânzările de automobile noi BMW şi 92,5% pentru marca MINI.
Pentru 2016, Automobile Bavaria Group intenţionează să continue extinderea operaţiunilor, pentru a oferi servicii clienţilor BMW din mai multe regiuni ale ţării. Totodată, compania estimează o creştere de minimum 10% a vânzărilor şi serviciilor, precum şi o creştere substanţială a vânzărilor de automobile rulate şi a cifrei de afaceri consolidată.
În 2007, omul de afaceri Michael Schmidt a început expansiunea business-ului în afara ţării, prin achiziţia unor dealeri BMW din Germania
Automobile Bavaria Group este cea mai mare reţea de dealeri BMW din Europa Centrală şi de Sud-Est. Grupul deţine 12 dealeri BMW în România, trei centre MINI de vânzări şi service şi singurul service Rolls-Royce în sud-estul Europei. Automobile Bavaria Group deţine exclusivitate în furnizarea de automobile speciale BMW pentru autorităţi şi misiuni diplomatice. Compania a devenit, începând cu 2015, primul dealer autorizat BMW I în ţară, un service autorizat complet echipat pentru maşini electrice fiind inaugurat la sediul din Băneasa.
Automobile Bavaria Group România asigură locuri de muncă pentru 432 de angajaţi şi are o cifră anuală de afaceri de 93,53 milioane Euro.
MHS Truck & Bus Group România este importatorul general al camioanelor MAN în România. Deţine opt centre proprii de competenţă pentru vehicule comerciale MAN. Este cel mai mare importator MAN din Europa Centrală şi de Sud-Est. Asigură locuri de muncă pentru 355 de angajaţi şi are o cifră anuală de afaceri de 104 milioane Euro.
Schmidt Gruppe Deutschland deţine opt dealershipuri BMW şi un dealership Rolls-Royce în sudul Germaniei. Asigură locuri de muncă pentru 188 de angajaţi şi are o cifră anuală de afaceri de 109 milioane Euro.