DPD România, companie deţinută de grupul GeoPost, subsidiară La Poste, a înregistrat la finalul lui septembrie afaceri de 34,8 milioane lei, faţă de 27,9 milioane lei în primele nouă luni ale lui 2012, cu peste 24% mai mari, se arată într-un comunicat de presă.
Profitul companiei de coletărie şi curierat expres la finalul lui septembrie 2013 a avut, de asemenea, o creştere de peste 16% faţă de cel înregistrat la finele lui septembrie 2012.
"Principalele motoare care au determinat evoluţia DPD Romania sunt investiţiile constante alocate de companie atât dezvoltării de noi soluţii şi servicii dedicate segmentului B2C şi comerţului online, precum Predict şi DPD Classic International, cât şi în vederea asigurării unei acoperiri teritoriale cât mai largi", potrivit sursei citate.
DPD România a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 45,3 milioane lei, cu 26% mai mare faţă de cea din 2011, care s-a ridicat la 36 milioane lei.