Consiliul Naţional al Audio-Vizualului (CNA) va lua o decizie în ceea ce priveşte solicitarea de stopare a campaniei de publicitate lansate de "Gabriel Resources" după ce Consiliul Român pentru Publicitate îşi va manifesta poziţia asupra cazului. Cererea de stopare a respectivei campanii de publicitate a fost formulată de Asociaţia "Alburnus Maior", cel mai vehement contestator al proiectului minier Roşia Montana.
John Aston, vicepreşedintele "Gabriel Resources", a declarat, ulterior întîlnirii cu reprezentanţii CNA, că "opoziţia formulată împotriva acestui proiect a reuşit foarte bine să sublinieze doar părţile frumoase, însa realitatea din Roşia Montană are două faţete". John Aston: "Camnpania noastră pur şi simplu discută despre cealalţă faţă a realităţii de la Roşia, care este la fel de adevărată, iar dacă cineva consideră că imaginile prezentate în campanie nu sînt reale, atunci invităm respectiva persoană să se convingă la faţa locului".
Asociaţia se află la a doua solicitare în acest sens, după ce, în ianuarie anul curent, CNA a decis să respingă o primă cerere, considerată lipsită de temei legal. La fel ca în primul caz, reprezentanţii Asociaţiei nu au participat la dezbaterile de ieri ale Consiliului, neputînd fi nici măcar telefonic contactaţi de membrii CNA. Pe de altă parte, reprezentanţii conducerii "Gabriel Resources" au subliniat că pînă în momentul în care Consiliul Român pentru Publicitate îşi va prezenta opinia în faţa CNA, spotul campaniei demarate de compania canadiană va continua sa fie difuzat pe canalele mediatice, ca şi pînă acum.