Traian Simion a încheiat, astăzi, colaborarea cu Albalact Alba Iulia pentru a urma alte proiecte profesionale la fel de provocatoare şi competitive, a anunţat compania.
"La momentul numirii mele în funcţia de director general al Albalact, am declarat că accept această funcţie cu convingerea că şi în România se pot face lucruri bune în orice domeniu dacă ne păstrăm consecvenţi în utilizarea principiilor şi paşilor corecţi din punct de vedere managerial. Îmi place să cred că am reuşit acest lucru şi cu Albalact. Am lucrat cu o echipă de profesionişti alături de care am dus la bun final acţiuni strategice cu greutate", a declarat Traian Simion, fostul director general al Albalact Alba Iulia.
Traian Simion s-a alăturat echipei Albalact în octombrie 2005, când compania s-a aflat în plin proces de rebranduire. A pornit la drum în echipa Albalact ca director comercial, aducând cu sine un "patrimoniu" profesional valoros: viziuni moderne şi o experienţă bogată formată în mai multe companii mari ca Ursus Breweries (SAB Miller), BHL (achiziţionat de Heineken) şi Wrigley. În funcţia de director comercial la Albalact, Traian Simion a dezvoltat echipa naţională de vânzări şi şapte centre regionale de distribuţie. Ca director comercial, Traian Simion a construit, în 2006, strategia de lansare şi propulsare a brand-ului Zuzu în topul celor mai populare şi apreciate mărci româneşti, alături de Fulga. Astăzi, Zuzu este numărul 1 în piaţă pe segmentul laptelui. Activitatea şi strategiile coordonate de Traian Simion au contribuit la creşterea cu 70% la sută a vânzărilor companiei. În 2008, Traian Simion a fost numit director general al companiei Albalact.
"Performanţa Albalact a fost realizată cu eforturile unei echipe consolidate de specialişti. Traian Simion s-a dovedit a fi un manager de valoare, iar contribuţia sa în evoluţia companiei Albalact a fost importantă. Albalact continuă să crească, iar eu voi prelua planurile de dezvoltare ca director general, pe o perioadă nedeterminată", a spus Raul Ciurtin, preşedintele şi directorul general Albalact Alba Iulia.
Petre Raul Ciurtin a vândut, la începutul lunii, 1,66% din acţiunile deţinute la companie către Traian Simion, printr-o tranzacţie specială, în valoare de aproape 4 milioane de lei.
"Albalact" are un capital social de 65,27 milioane de lei, divizat în acţiuni cu valoarea nominală de 0,1 lei. Potrivit ultimelor raportări, Ciurtin Petru are o participaţie de 31,73% din capitalul social al emitentului, Ciurtin Petru-Raul deţine aproximativ 15% din acţiuni, iar "RC2 ( Cyprus) Limided" 25,44%, în timp ce restul de 26,16% din titluri sunt tranzacţionate liber pe Bursă de alţi acţionari.
1. The Best
(mesaj trimis de Anonim în data de 07.04.2010, 12:38)
Traian Simion este unul dintre cei mai buni in domeniu. Pentru Albalact e o pierdere, dar sper ca Raul Ciurtin sa aiba puterea sa tina oamenii buni alaturi de el. Din nefericire, la Albalact au ramas acum foarte putini oameni de vanzari profesionisti, cu caracter si coloana. Mult succes, Traian Simion, in continuare! Si Albalact, mult lapte!!!! :)