Alexandrion Group a lansat, simultan pe piaţa din România şi la nivel internaţional, un nou produs - Kingsbury London Dry Gin - o băutură premium, distilată în Italia şi îmbuteliată în ţara noastră, în judeţul Prahova. Creat pentru a reflecta eleganţa, nobleţea şi distincţia regală, atribute cu care se identifică cei care îl savurează, Kingsbury London Dry Gin este un distilat de gin, cu arome predominante de ienupăr şi coriandru, care poate fi consumat simplu, în combinaţie cu apă tonică sau mixat în diverse cocktail-uri.
"Lansarea Kingsbury London Dry Gin face parte din strategia de dezvoltare şi transformare a portofoliului de produse al Grupului Alexandrion într-un portofoliu care să acopere atât cerinţele şi nevoile consumatorilor din România, cât şi pe cele ale consumatorilor la nivel internaţional. Pentru prima oară Alexandrion Group lansează un produs simultan în România şi în străinătate. Putem spune că Kingsbury London Dry Gin este un proiect european, care îmbină cu succes influenţe din mai multe ţări: numele este de origine anglo-saxonă, design-ul a fost creat la Londra şi coordonat de la Paris, materia primă provine din Italia, ţara în care se realizează şi procesul de distilare, iar îmbutelierea se face în România, la Distileriile Alexandrion Saber 1789, folosind apă pură, de foarte bună calitate, provenită din pânza freatică subcarpatică. Ne-am dorit să producem o băutură premium, din ingrediente naturale, la standarde de calitate ridicate, care să atragă iubitori de gin din toate colţurile lumii. Ţările din Europa Centrală şi de Est nu au tradiţie în producţia de gin, însă, din poziţia sa de lider pe piaţa românească, Alexandrion Group este motorul care provoacă şi alţi producători să contribuie la dezvoltarea acestei pieţe cu potenţial foarte mare" a spus Corneliu Vîlsan, Chief Marketing Officer, Alexandrion Group, care a menţionat că până la sfârşitul anului compania va lansa în piaţă şi primul single-malt autohton conceput împreună cu un partener din Scoţia.
Corneliu Vîlsan a precizat că investiţia în realizarea noului produs a fost una ridicată şi că, potrivit estimărilor, doreşte ca în primul an acesta să reprezinte 5% din piaţa de gin din ţara noastră.
Categoria Dry Gin îşi are originile în secolul XIX, atunci când a fost inventată distilarea continuă, o alternativă mai eficientă decât distilarea în loturi. Pentru că majoritatea producătorilor de dry gin se aflau în Londra, această băutură a fost denumită London Dry Gin. În prezent, denumirea desemnează procesul şi nu locaţia în care este produs acest tip de gin.
Noul produs al Alexandrion Group este un London Dry Gin tipic, obţinut din alcool etilic agricol, cu arome introduse exclusiv prin redistilare în distilatoare tradiţionale, în prezenţa tuturor plantelor naturale utilizate. Nu conţine ingrediente artificiale, zahăr adăugat, coloranţi, alergeni sau alte arome decât cele obţinute în mod natural din boabe de ienupăr şi seminţe de coriandru. Singurul ingredient adăugat este apa pură care provine din zona freatică subcarpatică, filtrată printr-un procedeu sofisticat şi care îi potenţează gustul.
Noul gin are o concentraţie alcoolică de 40%, este disponibil în două variante cantitative - 700 mililitri şi un litru -, poate fi achiziţionat din marile lanţuri de retail din România, magazinele de proximitate sau poate fi comandat online şi poate fi savurat în locaţii HoReCa.