ALL (Accor Live Limitless), noua platformă de loialitate a Accor, dedicată stilului de viaţă, va deveni principalul partener şi sponsor oficial al clubului de fotbal Paris Saint-Germain, începând cu sezonul 2019/2020, potrivit unui comunicat al ALL remis, astăzi, Redacţiei noastre.
Prin intermediul acestei legături, ambele mărci vor putea să ofere fanilor sportului din întreaga lume iniţiative care să le crească angajamentul.
ALL va oferi o experienţă de loialitate care încorporează recompense, servicii şi experienţe în întregul ecosistem al Accor, ce cuprinde 4.800 de hoteluri din întreaga lume şi un portofoliu de branduri ca Raffles, Fairmont, Sofitel, Pullman, Novotel, Mercure şi Ibis.
Detaliile complete ale parteneriatului vor fi dezvăluite de Nasser Al-Khelaifi, Preşedinte şi CEO al Paris Saint-Germain şi de Sebastien Bazin, Preşedinte şi CEO al grupului Accor, astăzi, de la orele 18.00, la Parc des Princes din Paris.