Veniturile grupului ALLIANZ au însumat 104,9 miliarde de euro în primele nouă luni din 2020, în scădere cu 1,9% faţă de aceeaşi perioadă de anul trecut, potrivit unui comunicat de presă.
Veniturile segmentului asigurărilor de viaţă au reprezentatt 53,1 miliarde de euro, în scadere cu 5% faţă de primele 9 luni din 2019. Veniturile pe segmentul asigurărilor generale au totalizat 46,7 miliarde de euro, în crestere cu 1,4%.
Profitul operaţional a însemnat 7,8 miliarde de euro, cu 14,6% mai mic faţă de perioada din 2019, în timp ce rata de solvabilitate a fost de 192%.
Oliver Bäte, CEO al Grupului Allianz: "Am obţinut rezultate solide într-un mediu care va rămâne provocator. Nu doar că performanţa noastră financiară a fost solidă, dar în acelaşi timp ne-am bucurat şi de un sprijin puternic din partea angajaţilor noştri din întreaga lume. Iar Allianz a fost recunoscut încă o dată de Interbrand ca brandul de asigurări numarul 1 la nivel global. Prin urmare, rămânem încrezători nu doar că vom traversa cu bine criza COVID-19, ci şi că vom construi un Allianz mai puternic în beneficiul tuturor."