Grupul german de asigurări "Allianz" intenţionează să îşi simplifice gama de produse şi în acest sens va prezenta o nouă strategie de business în luna noiembrie, a declarat vineri directorul general Oliver Bäet, într-un interviu acordat cotidianului german Handelsblatt, transmite Reuters, conform Agerpres.
"Lucrăm deja la această strategie în interiorul organizaţiei şi vom prezenta rezultatele la finele lunii noiembrie", a declarat Oliver Bäete. Acesta a adăugat că în conformitate cu noua strategie, grupul german vrea să atingă un grad de satisfacţie a clienţilor peste media de pe piaţă sau peste cel al concurenţilor. "Dacă Uber sau JD.com se gândesc cu cine ar dori să lucreze, răspunsul lor ar trebui să fie: ideal cu Allianz", a mai spus Bäete, fără să facă alte precizări.
La începutul acestui an, firma chineză de e-commerce JD.com a achiziţionat un pachet de 33% la divizia din China a "Allianz" în cadrul unui acord destinat dezvoltării unui joint venture pe segmentul asigurărilor digitale din China.
Întrebat câte locuri de muncă la "Allianz" vor fi eliminate ca urmare a planurilor grupului de automatizare şi digitalizare, Bäete a spus că nu poate garanta niciun loc de muncă, nici măcar al său. "Dar putem încerca să creştem şansele de angajare. Trebuie să investim mai mult în pregătirea angajaţilor noştri", a spus Bäete.
Luna trecută, "Allianz" a dezminţit un articol publicat în revista germană Manager Magazin, potrivit căruia grupul de asigurări intenţionează să renunţe la cel puţin 5000 de locuri de muncă în Germania, echivalentul a aproximativ 20% din forţa sa de muncă din Germania.
Compania germană "Allianz" este prezentă şi pe piaţa din România, prin compania "Allianz-Ţiriac Asigurări".