Amadeus anunţă lansarea unei soluţii de Travel Intelligence de ultimă generaţie pentru companiile aeriene, Amadeus Schedule Recovery, care minimizează întreruperile operaţiunilor cauzate de evenimente externe, cum ar fi vremea rea sau aglomerarea controlului traficului aerian, se arată într-un comunicat de presă al companiei.
Amadeus Schedule Recovery serveşte ca o sursă de recomandări pentru utilizatori, folosind analiza de date pentru identificarea rapidă şi eficientă a problemelor, şi pentru a acţiona asupra lor.
Această soluţie ajută companiile aeriene să ia decizii rapide, cum ar fi dacă să întârzie sau să anuleze zboruri, să schimbe aeronave, sau să aloce noi sloturi de aterizare. Schedule Recovery reduce efortul manual şi îmbunătăţeşte calitatea deciziilor, permiţând în acelaşi timp controlul costurilor de operare ale companiei aeriene şi minimizând impactul acestor probleme asupra pasagerilor, informează compania.
Primul client al soluţiei, Qantas Airways - cel mai mare transportator din Australia - a folosit Amadeus Schedule Recovery pentru a-şi îmbunătăţi eficienţa operaţională.
Paul Fraser, Head of Operations, Qantas, a declarat: "La Qantas, noi tratăm cu seriozitate maximă impactul acestor disfuncţionalităţi asupra clienţilor noştri. Soluţia Amadeus ajută la reducerea numărului, dar şi a duratei întârzierilor din cauza traficului aglomerat, a proceselor operaţionale sau a condiţiilor meteorologice, ceea ce duce la o experienţă de ansamblu mai bună pentru călători. Amadeus a dezvoltat un produs care îmbunătăţeşte eficienţa şi capacitatea de a minimiza orice întârziere în livrarea serviciilor noastre."
Amadeus Schedule Recovery sprijină orice companie aeriană în toate cazurile în care dimensiunea şi complexitatea organizatorică a operaţiunilor, dar şi necesitatea de a acţiona rapid, fac ca procesul de luare a deciziilor manual să fie foarte dificil. Soluţia poate fi integrată cu orice sistem de servicii pentru pasageri, fără a fi necesar ca o companie aeriană să utilizeze orice altă soluţie Amadeus. Soluţia este împărţită în trei module: Airport Resource Tracker, Schedule Manager şi Schedule Optimiser.
Primul modul - Airport Resource Tracker - oferă capabilităţi unice companiilor aeriene, într-un moment în care creşterea accelerată a traficului aerian creează provocări tot mai mari pentru aeroporturi şi capacitatea de transport aerian. Modulul permite companiilor aeriene să interacţioneze mai eficient cu punctele de control al traficului aerian, astfel încât să se obţină cea mai bună utilizare posibilă a sloturilor de sosire şi de plecare disponibile.
Facilităţile de check-in, porţile de acces şi manevrarea bagajelor sunt alte exemple vizibile de constrângeri de capacitate în aeroporturi, unde deciziile de operaţiuni nepotrivite pot conduce la disfuncţionalităţi în activitate şi crearea unor experienţe neplăcute pentru pasageri. Airport Resource Tracker permite ca toate aceste aspecte să fie luate în considerare în cadrul proceselor de luare a deciziilor de către companiile aeriene.
Pascal Clement, Head of Travel Intelligence, Amadeus, a declarat: "În lumea afacerilor de astăzi, a oferi o experienţă excelentă clienţilor este esenţial pentru menţinerea loialităţii acestora. Una dintre cele mai mari probleme pentru turişti este modul în care companiile aeriene gestionează aceste disfuncţionalităţi. Airport Resource Tracker a fost conceput pentru a ajuta companiile aeriene să ia decizii mai rapide şi mai informate despre cum să managerieze întreruperile de activitate, indiferent de cauza lor ". Pascal Clement a adăugat: "Din perspectiva unei afaceri, deciziile de control al operaţiunilor sunt adesea dificil de măsurat. Airport Resource Tracker asigură o viziune mai integrată asupra operaţiunilor şi asigură companiilor aeriene capacitatea de a evalua toate costurile asociate cu orice decizie de control a operaţiunilor."
Soluţia, care utilizează tehnologia de Business Intelligence în timp real, dispune de capacităţi excelente de vizualizare, putând fi uşor adaptată la specificul fiecărei companii aeriene, precum şi la nevoile lor de afaceri în schimbare.