Interesul pentru călătoriile unice şi personalizate, în cele mai exclusiviste destinaţii din lume, a crescut constant, în ultimii ani, ne-a spus Ana Maria Gherasim, director de vânzări la Eturia, care a menţionat: "Clienţii noştri nu caută doar vacanţe, ci adevărate aventuri care să le ofere amintiri de neuitat. Maldive este una dintre cele mai căutate destinaţii pentru vacanţele de lux, datorită peisajelor sale spectaculoase, apelor cristaline şi resorturilor exclusive" În plus, clienţii Eturia sunt atraşi şi de destinaţii renumite pentru tururi complexe şi activităţi de wellness & spa. "Turiştii noştri pot savura retreaturi sau activităţi de wellness & spa în destinaţii precum Indonezia, Sri Lanka, Thailanda, India sau Costa Rica, renumite pentru experienţele lor culturale complexe şi peisajele naturale unice", a explicat Ana Maria Gherasim.
În ceea ce priveşte piaţa de turism din România, Ana Maria Gherasim a observat o orientare crescândă către experienţe unice, circuite noi şi destinaţii inedite. "Există o cerere în creştere pentru activităţi distinctive care depăşesc vacanţele tradiţionale. Călătorii arată un interes sporit pentru sustenabilitate, imersiune culturală şi întâlniri apropiate cu natura", a remarcat reprezentantul Eturia.
Declaraţiile au fost făcute în contextul evenimentului care s-a desfăşurat săptămâna trecută la hotelul Marmorosch din Bucureşti şi care a reunit industria ospitalităţii de lux. Organizat de Lobster Experience, evenimentul pare să fie un punct de referinţă în calendarul industriei de lux, aducând împreună lideri de piaţă şi profesionişti din domeniul turismului şi ospitalităţii.
Lobster Experience este un jucător experimentat în piaţa de profil, cu peste trei decenii de expertiză în ospitalitate şi călătorii de lux. Compania se distinge prin inovaţie şi stabilirea de tendinţe, aspecte evidente în cadrul târgului de lux Loop şi în iniţiativele de previziune a tendinţelor. Reţeaua extinsă a companiei cuprinde Germania, Austria şi Elveţia, extinzându-se către pieţele din Europa Centrală şi de Est şi dincolo de acestea. De asemenea, Lobster Experience deţine titlul de Preferred Partner al Virtuoso.
Compania fondată în 2007 de Astrid Oberhummer şi Andreas Muller a reuşit să adune la un loc comunitatea de lux şi să ofere parteneriate independente pentru entuziaştii domeniului. Contribuţiile i-au adus lui Astrid Oberhummer numeroase distincţii în Germania, inclusiv titlul de Heroine of the Year 2021 la LuxusInsider's Inspire Me Awards şi recunoaşterea ca Top B2B Support în 2022 şi Top Industry Event pentru loop wellness în 2023.
Evenimentul organizat la Marmorosch a inclus o serie de prezentări şi sesiuni de networking, menite să consolideze relaţiile de afaceri şi să faciliteze conexiunile între hoteluri internaţionale de lux şi cei mai buni designeri de călătorii, operatori de turism şi reprezentanţi media. Prin intermediul acestui eveniment, Lobster Experience îşi propune să acopere în totalitate piaţa vorbitoare de limba germană şi cea din Europa Centrală şi de Est, oferind oportunităţi de afaceri într-un cadru rafinat şi eficient.
Loop Luxury Fair este un eveniment unic destinat exclusiv pieţei de călătorii de lux din regiunile vorbitoare de limbă germană şi Centrală şi de Est a Europei. Acesta serveşte drept platformă premium pentru hotelurile internaţionale de lux şi furnizorii turistici, permiţându-le să stabilească şi să cultive relaţii de afaceri profitabile într-un interval de timp redus. Participanţii beneficiază de oportunităţi de networking direcţionate, aducând împreună jucători cheie din industria călătoriilor de lux, inclusiv agenţii de turism, operatori de nişă şi furnizori.
Un exemplu de hotel care a participat la evenimentul organizat de Lobster Experience este The Amauris Vienna. Situat la Kärntner Ring 8, acest palais din secolul al XIX-lea, recent renovat, a devenit un punct de atracţie în designul vienez. Hotelul combină perfect cultura şi arta, atrăgând entuziaşti ai designului interior, călători pretenţioşi şi amatori de confort rafinat. Cu 62 de camere şi suite elegante, fiecare oferind confort inegalabil, The Amauris Vienna pune accent pe ospitalitatea călduroasă şi deliciile culinare. Johann Breiteneder, CEO al Breiteneder Immobilien Parking AG, a ales în mod deliberat să se alinieze cu asociaţia de prestigiu Relais & Châteaux, care împărtăşeşte şi întruchipează aceste valori. "The Amauris Vienna exemplifică excelenţa în fiecare aspect, având satisfacţia oaspeţilor în centrul misiunii noastre", a declarat Breiteneder.