ANT: "Conducerea a ales standul unic amenajat pentru a promova cât mai bine România"

Andrei Stan
Miscellanea / 30 ianuarie 2016

Actualizare 16:05 ANT: "România participă la Târgul de Turism de la Zurich cu un stand standard, care a avut zilnic circa 600 de vizitatori"

Standul României de la Târgul Internaţional de Turism FESPO din Zurich, Elveţia, a fost vizitat, în primele două zile ale manifestării, de 500-600 persoane, zilnic, cererile consumatorilor de produse turistice fiind îndreptate în special spre circuite educaţionale, culturale şi de studiu, transmite Agenţia Naţională de Turism.

Transilvania şi Delta Dunării au fost cele mai căutate zone, însă publicul elveţian a fost, de asemenea, interesat şi de călătoriile în oraşe, se arată într-un comunicat al ANT.

Potrivit sursei citate, pentru a spori atractivitatea standului României la acest târg, care a început pe 28 ianuarie şi îşi va închide porţile pe 31 ianuarie, pe lângă ofertele turistice tradiţionale, în stand s-au combinat tradiţiile şi gastronomia românească, iar vizitatorii elveţieni au putut degusta cozonaci româneşti, vin şi ţuică autohtonă.

"Târgul de turism de la Zurich este un târg care se adresează publicului elveţian, un public dispus să achite sume substanţiale pentru o vacanţă atractivă. Standurile ţărilor prezente la FESPO sunt standuri mici, însă atractive. Singurele ţări cu standuri mai mari, mai impunătoare sunt: Turcia, Maroc, Tunisia, destinaţii care în momentul de faţă resimt o lipsă acută a turiştilor. Destinaţii sigure, precum România, pot profita din plin şi o fac, fiind dintr-o dată în mijlocul atenţiei, atrăgând mai mult decât de obicei atenţia consumatorilor finali. Pentru prima oară după mulţi ani au fot purtate discuţii cu companii aeriene şi tour operatori elveţieni, în vederea preluării României ca destinaţie turistică. Agenţiile din România prezente la stand au declarat ca au avut parte de un flux de vizitatori mult mai mare decât anul trecut, iar discuţiile purtate cu agenţiile din Elveţia au fost mai bune", se arată într-un comunicat al ANT.

Aceste precizări vin după ce, ieri, europarlamentarul Siegfried Mureşan a criticat pe pagina sa de facebook modul în care arată standul cu care participă România la cel mai mare târg internaţional de vacanţe şi călătorii din Elveţia.

"O masă cu 10 pliante la propriu, un afiş şi două manechine hidoase din plastic îmbrăcate în nişte imitaţii de costume populare, care nu au nimic, dar nimic în comun cu portul tradiţional românesc", scria Siegfried Mureşan, cerând Guvernului "să dispună imediat o anchetă la ANT, care să identifice responsabilii pentru o astfel de prezentare a ţării noastre la un târg internaţional de turism şi ca aceştia să fie imediat traşi la răspundere. Până atunci, chiar astăzi, se impune demisia conducerii Autorităţii Naţionale pentru Turism, care este plătită din bani publici ca să promoveze ţara noastră ca destinaţie turistică, dar ne-a făcut de ruşine în ochii elveţienilor şi ai întregii lumii".

----------

Autoritatea Naţională pentru Turism transmite că în noua strategie de marketing, preşedintele ANT, Anca Pavel Nedea, a alocat un "spaţiu important" creării unui stand unic amenajat renunţând astfel la standurile standard, pentru a promova cât mai bine ţara noastră la târgurile de turism, potrivit unui comunicat de presă.

"În noua strategie de Marketing, Promovare şi Reprezentare noul preşedinte al ANT, doamna Anca Pavel Nedea a alocat un spaţiu important creării unui stand unic amenajat renunţând astfel la standurile standard. Astfel a solicitat sprijinul Universităţilor de Arhitectură şi Design din România pentru a transmite până la dată de 29 februarie a.c conceptul standului României, propus de către aceştia. În planul de acţiuni, standul unic amenajat se doreşte a fi funcţional pentru târgurile la care ANT va participa în a doua jumătate a anului 2016", se arată în comunicat.

ANT precizează că motivul pentru care preşedintele Anca Pavel Nedea a decis acest lucru, împreună cu echipa sa, a fost "tocmai acela de a promova cât mai bine România, într-un mod unitar şi cu impact şi, nu în ultimul rând, de a diminua costurile".

Standul unic amenjat va fi o structură aflată în proprietatea Autorităţii Naţionale pentru Turism şi va fi prezentat la fiecare manifestare expoziţională internă sau internaţională.

ANT aminteşte că prin ordinul din noiembrie 2015, pentru participarea la târgurile de profil, s-a decis ca 22 de standuri să fie de tip standard.

"Prin Ordinul 1390/11.11.2015 aprobat de ministrul Economiei, Comerţului şi Turismului a fost stabilită participarea Autorităţii Naţionale pentru Turism la 36 de Târguri Internaţionale de profil. În ordin este specificat tipul de stand şi suprafaţă cu care România se prezintă la aceste târguri. În economia participării ANT la Târgurile de profil, prin ordin, s-a decis ca 22 de standuri să fie de tip stand standard. Conform normelor, standul standard este un stand amenajat de organizatori ce cuprinde toate facilităţile minimale necesare, la dimensiunile solicitate", precizează sursa citată.

În data de 4 februarie 2016 are loc la Ministerul Economiei, Comerţului şi Relaţiilor cu Mediul de Afaceri o întâlnire cu reprezentanţii mediului privat.

Potrivit sursei citate, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Turism va pune în discuţie, încă o dată, oportunitatea participării României, cu stand standard, la cele 16 târguri rămase din lista aprobată pentru anul în curs, prin Ordinul 1390/11.11.2015. "Autoritatea Naţională pentru Turism promovează România în cadrul acestor manifestări expoziţionale împreună cu reprezentanţii mediului privat din domeniul turismului. Scopul acestor demersuri făcute de ANT îl reprezintă creşterea notorietăţii României şi a numărului de turişti străini care vizitează ţară noastră", menţionează Autoritatea.

Opinia Cititorului ( 1 )

  1. interesant mesajul doamnei director, insa nu prea este recomandat sa te prezinti cu un stand de tara avand "facilitatile minime necesare". Am avut placerea ca in timpul concediilor de vara sa lucrez pentru un domn care facea incoming si a fost extrem de placut sa cunosc oameni care nu erau atat de mult interesati de cele 5 stele de la Hilton cat mai ales de modul in care reuseai sa le captivezi atentia pentru a intelege cat mai bine tara ta. Media de varsta a celor care veneau sa ne viziteze era catre zona pensionarilor si in mica masura a celor care erau interesati de adventure (pluta pe Somes s.a.m.d). Ei sunt individuali sau in grupuri de max 8-10 persoane. Poate aceasta impresie a domnului Siegfried sa fie un semnal pentru cel mai important targ de turism mondial din primavara...

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb