"Cel.ro", magazinul online gestionat de compania Corsar Online, a avut o creştere a cifrei de afaceri de 35% în anul precedent, potrivit unui comunicat de presă trimis Redacţiei.
Retailerul a avut vânzări de aproximativ 240 milioane lei (circa 53 milioane euro), iar faţă de 2015 s-au înregistrat cu 150.000 mai multe comenzi.
Retailerul declară că dezvoltarea din ultimul an a însemnat, în primul rand, investiţie în logistică - în prezent suprafaţa totală a depozitelor atinge 8000mp şi investiţie în personal - la finalul anului trecut "Cel.ro" avea 150 de angajaţi.
Conform datelor oferite de retailerul online, în 2016 telefoanele mobile au generat vânzări mai mari cu 60% ca valoare şi cu 30% ca număr de unităţi faţă de 2015. Valoarea medie a unei achizţtii de telefoane a crescut faţă de 2015 cu 25% şi se pare că în anul trecut clienţii au preferat terminalurile cu ecranul mai mare (media ecranului în 2015 era de 4.3", iar în 2016 a fost 5").
Electrocasnicele au înregistrat o creştere de 100%, iar categoria de componente şi echipamente IT de 40%. Televizoarele au crescut cu 60% ca număr de unităţi şi s-a observat o tendinţă crescută a interesului clienţilor pentru diagonalele de 55" - 65" şi caracteristica 4K.
Vânzările din 2016 au fost susţinute şi de categoriile de gadgeturi, parfumuri, ceasuri şi home&deco.
În acest an se estimează o creştere în vânzări de aproximativ 30%.
Anul trecut vizitele de pe dispozitivele mobile au crescut cu 45%, ajungând la 42% din totalul vizitelor pe site, tranzacţiile de pe aceste device-uri reprezentând doar 27% din totalul tranzacţiilor, conform sursei citate.