Pentru clienţii din România, livrarea produselor comandate internaţional devine considerabil mai eficientă de Black Friday 2024, chiar dacă volumele de colete cresc semnificativ. Datorită serviciilor multiple de livrare oferite de Packeta România, integrate în platformă, precum livrarea la adresă, la puncte pick-up şi lockere, clienţii vor putea primi mai rapid produsele comandate din străinătate.
Potrivit comunicatului primit la redacţie, 7 din 10 magazine online româneşti au planuri de extindere pe pieţele internaţionale, având ca destinaţii preferate ţările cu comunităţi
româneşti importante, precum Italia, Spania, Germania, Anglia, Ungaria şi Polonia. Această oportunitate permite retailerilor să îşi crească vizibilitatea internaţională şi să valorifice interesul tot mai mare al consumatorilor străini pentru produsele româneşti.
Packeta România devine, astfel, un partener strategic în sprijinirea acestei extinderi printr-o reţea logistică vastă, ce include livrarea la adresă în 33 de ţări, peste 167.000 puncte pick-up livrare la puncte pick-up şi 8.000 de lockere Z-BOX în Europa. Soluţiile flexibile de livrare şi returnare permit magazinelor româneşti să gestioneze eficient un volum crescut de comenzi internaţionale şi să ofere clienţilor o experienţă de cumpărare facilă şi rapidă.
Pentru a evita întârzierile cauzate de volumul mare de colete din perioada Black Friday, Packeta recomandă magazinelor online şi sellerilor să opteze şi pentru serviciile de "Out of Home Delivery" la punctele pick-up (PUDO) şi lockere. Din cauza aglomeraţiei specifice perioadei Black Friday, livrarea la punctele pick-up şi lockere reprezintă o alternativă rapidă şi eficientă, oferind clienţilor opţiuni suplimentare pentru ridicarea coletelor.
Acelaşi sfat se aplică şi magazinelor româneşti care livrează cross-border, conectându-se la reţeaua Packeta de puncte pick-up şi lockere din străinătate pentru a asigura o experienţă de livrare rapidă şi eficientă în perioadele de vârf.
Pentru a sprijini creşterea fluxului de colete din acest sezon, Packeta a suplimentat capacitatea reţelei sale în 2024, dublând-o în unele ţări precum Cehia, Slovacia şi Ungaria, şi consolidând reţeaua de transport internaţional (Line Haul). De asemenea, compania a încheiat parteneriate noi, asigurându-se astfel că toate coletele ajung la timp, atât la nivel naţional, cât şi internaţional.
Aplicaţia mobilă Packeta facilitează monitorizarea comenzilor şi oferă o experienţă de utilizare intuitivă. În plus, în depozitele din Cehia, roboţii PackMan, specializaţi în sortare automată, gestionează un flux de peste 10.000 de colete pe oră, dublând eficienţa sortării manuale şi asigurând o procesare rapidă chiar şi în perioadele de vârf, cum este Black Friday.
"Reducerea timpilor de livrare este o componentă-cheie pentru succesul comerţului online în perioada aglomerată de Black Friday. Prin reţeaua extinsă de puncte pick-up locală şi
internaţională şi soluţiile tehnologice avansate, susţinem magazinele online din România în expansiunea lor pe pieţele internaţionale, oferindu-le o logistică fiabilă şi accesibilă clienţilor internaţionali", spune Alexandr Jeleascov, Managing Director Packeta România.
Cu ajutorul serviciilor Packeta, magazinele româneşti pot răspunde prompt nevoilor variate ale consumatorilor internaţionali, fie prin opţiuni multiple de livrare, fie prin servicii simplificate de retur şi customer suport multilingv.
Packeta România este o platformă digitală globală pentru comerţul online, membră a Packeta Group, prezentă pe piaţa din România încă din 2017. Compania are ca scop facilitarea procesului logistic pentru selleri şi magazine online.