Compania Arctic, liderul pieţei de electrocasnice din România, continuă să se implice activ în comunitate şi dotează cu electrocasnice secţia de Nefrologie Pediatrică a Institutului Fundeni, Spitalul Municipal Moreni, organizaţiile non-guvernamentale Autism Voice şi Asociaţia KinetoBebe, precum şi şcoala Theodor Rosetti din Soleşti, judeţul Vaslui.
Aceste acţiuni vin în continuarea amplei campanii derulate de companie la nivel naţional începând cu luna martie 2020, "Arctic pentru sănătate", iniţiată cu scopul de a susţine efortul cadrelor medicale şi a oferi condiţii mai bune atât pacienţilor, cât şi tuturor celor implicaţi în linia întâi. Pentru a răspunde nevoilor comunităţilor locale, compania a decis să îşi extindă sprijinul şi să includă, alături de spitale sau servicii de ambulanţă, şi organizaţii non-guvernamentale sau şcoli. Peste 1.600 de electrocasnice, care au acoperit nevoile specifice identificate la nivelul fiecărei entităţi - de la frigidere, maşini de spălat rufe, uscătoare de rufe până la aparate de aer condiţionat, purificatoare de aer sau electrocasnice mici - au fost oferite de companie în ultimii trei ani, valoarea acestora depăşind suma de 1,9 milioane de lei.
"Arctic este de peste 50 de ani alături de români şi le suntem recunoscători pentru încredere. Angajamentul nostru este de a oferi produse sustenabile care uşurează viaţa de zi cu zi şi care contribuie la creşterea economică a ţării. În acelaşi timp, am dorit să ne implicăm şi să oferim o mână de ajutor de fiecare dată când comunităţile locale au avut nevoie. Avem puterea de a schimba în bine viaţa celor de lângă noi şi credem că acesta este cel mai bun mod de ne arăta dragostea pentru România. Suntem onoraţi să putem contribui la condiţii mai bune pentru zeci de mii de copii şi adulţi. Investiţiile în sănătate şi educaţie sunt esenţiale pentru viitorul României, iar Arctic va continua să facă parte din acest efort", a declarat Murat Buyukerk, Chief Executive Officer Arctic.
"Pentru noi, responsabilitatea socială este centrată pe două valori, ambele fundamentale pentru brandul Arctic - sustenabilitatea şi solidaritatea. Credem în dreptul la sănătate, educaţie sau copilărie şi suntem decişi să facem tot ce putem pentru a ajuta concret comunităţile. Evoluăm alături de români şi participăm împreună cu ei la crearea unei schimbări pozitive în societate", a adăugat Gabriel Eremia, Marketing & Product Management Director.
Printre beneficiarii campaniei "Arctic pentru sănătate" în anul 2021 s-au numărat Spitalul Clinic de Urgenţă pentru Copii "Grigore Alexandrescu" şi SOS Satele Copiilor. În plus, Arctic a asigurat în regim de urgenţă fonduri Spitalului Orăşenesc Găeşti pentru a putea procura oxigen, mobilizând şi alţi parteneri de afaceri să vină în ajutorul unităţii sanitare.
Alături de sănătate, strategia de responsabilitatea socială corporativă Arctic include şi educaţia, prin proiecte care vizează atât învăţământul dual, cât şi viitorii sau actualii angajaţi. Printre acestea din urmă se numără iniţiative ca programul de internship Fresh Start, FIT Graduate Engineering Program sau Academia Tech Pro. Compania susţine mişcarea pentru egalitatea de gen în tehnologie şi inovare prin programele Women inTech sau Arctic Women Community. De asemenea, Arctic a dezvoltat o componentă puternică de educaţie pentru sustenabilitate, după cum o dovedesc cele mai recente campanii - Forgotten şi Mâncarea de la producătorii locali merită electrocasnicele încorporabile Arctic.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 21.12.2022, 13:11)
Felicitari Arctic.
2. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 22.12.2022, 05:08)
O porcarie de frigider.....si-a luat tata arctic si dupa doi ani s-a stricat. Turcii fac frigidere de turckish delight.