Armata iraniană a răspuns duminică la cea mai recentă sfidare a lui Donald Trump, afirmând că nu crede că Statele Unite să aibă "curajul" de a ataca 52 de obiective din Iran aşa cum a ameninţat preşedintele american, potrivit agenţiei oficiale iraniene Irna, citată de AFP.
"Ei spun astfel de lucruri pentru a deturna atenţia opiniei mondiale de la actul odios şi nejustificat (asasinarea generalului iranian Qassem Soleimani vineri în Irak), dar "mă îndoiesc să aibă curajul", a declarat generalul Abdolrahim Moussavi, comandantul-şef al armatei iraniene, citate de Irna.
Preşedintele Donald Trump a avertizat că Statele Unite au identificat 52 de obiective în Iran şi le vor lovi "foarte rapid şi foarte dur" dacă Iranul atacă personal sau ţinte americane. Donald Trump a menţionat că numărul 52 corespunde cu cel al americanilor ţinuţi ostatici timp de peste un an cu începere de la sfârşitul lui 1979 în ambasada Statelor Unite la Teheran.
1. BA , ARE CURAJUL !!!
(mesaj trimis de STATY în data de 05.01.2020, 11:58)
SI , DE CE SA NU AIBA ??? DACA SE DECLANSEAZA CEVA , IRANUL E PRACTIC NEPUTINCIOS LA CAPITOLELE , RAZBOI IN AER , SI RAZBOI NAVAL !!! CE AU EI , NU SE POATE MASURA , CU AVIATIA , SI CU FLOTA AMERICANA !!! SI , CRED CA STIU DEJA ASTA , IRANIENII !!! AMERICANII , SE VOR DISTRA , SA LE DOBOARE AVIOANELE INVECHITE , SI SA LE SCUFUNDE NAVELE PRICAJITE !!! PIERDERI , VOR AVEA , DOAR DACA ATACA PE USCAT TERITORIUL IRANULUI ; NU CRED SA FACA ASA CEVA ; ORICAT E DE NEBUN , NU CRED CA TRUMP V-A ORDONA , UN ATAC TERESTRU !!! NU IN IRAN !!! SITUATIA ASTA VENINOASA , V-A MAI DURA PANA CAND TRUMP , NU V-A MAI FI PRESEDINTE AL SUA !!! SA SPERAM , CA V-A FI DAT JOS CAT DE CURAND , SI IN LOCUL LUI , SA VINA ALT PRESEDINTE , LINISTIT SI PASNIC , CARE SA CALMEZE LUCRURILE , IN REGIUNE , NU SA LE INTARATE !!!
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de Petre în data de 05.01.2020, 14:27)
STATY, stai rau de tot cu gramatica. Corect se scrie "va ordona...", "va mai dura...","nu va mai fi..., "va fi dat jos...,, nu "V-A ORDONA"..., V-A MAI DURA..., "NU V-A MAI FI...,sau V-A FI DAT JOS...," cum ai scris tu.
Sincer, la un astfel de nivel de cunostere a gramaticii limbii romane, m-as jena sa postez comentarii intr-un ziar ca "Bursa" unde , de regula, jurnalistii si comentatorii au un nivel ridicat de cultura generala.
1.2. C (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de C în data de 05.01.2020, 14:44)
Hai sa lasam chestia cu gramatica.... Important este sa vezi ideea , opinia pe catre o exprima cel care scrie. Sau vrei sa-l determini sa nu o mai expuna pentru ca nu iti place tie....///////????? Este bine cunoscuta o astfel de strategie ....
1.3. Rasp (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de Eu în data de 06.01.2020, 01:59)
Atata ne cacam pe noi, ii plina tara de intelectuali profesori de limba română, mai daca in jur cu corecțiile voastre, cu gramatica voastră. Uite ce simplu pot să scriu ,ma pish pe tine ' Am scris bine?
1.4. C (răspuns la opinia nr. 1.3)
(mesaj trimis de C în data de 06.01.2020, 06:46)
Gramatical ai scris bine dar nivelul de cultura este cam la nivelul de la care urinezi. Urca-te pe un scaun pentru a comenta in ziarul Bursa.
1.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.01.2020, 19:58)
Ba invata sa scrii e "va" nu "v-a"
1.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.01.2020, 00:38)
I s-a mai atras atentia.Scrie cu majuscule daca vrei sa vada.
1.7. raspuns (răspuns la opinia nr. 1.4)
(mesaj trimis de cristian în data de 07.01.2020, 06:33)
te da-i cam interesant. .atunci iti dau un raspuns de la cluj....no tare prost esti cu gramatica ta....i bine? da tare bolund esti....e bine ?
1.8. Corect! (răspuns la opinia nr. 1.2)
(mesaj trimis de D în data de 07.01.2020, 07:53)
Feliitari!
Nu mai poți face un pas de atâția docți in jur. Au prins și ei șpilul că dacă vor corecta pe un nefericit au făcut mare brânză. In rest, nici strada nu o pot traversa fara sa transpire!
1.9. E bine (răspuns la opinia nr. 1.2)
(mesaj trimis de Toma în data de 07.01.2020, 09:29)
Daca vad ideea din spatele unuia cu 2 clase, hai ca e bine. La ce mai e nevoie de scoala?
1.10. E bine (răspuns la opinia nr. 1.3)
(mesaj trimis de Toma în data de 07.01.2020, 09:32)
Ti-ai scos (...) din creier? Am scris bine?
1.11. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de florin în data de 07.01.2020, 09:57)
Alt presedinte linistit si pasnic care sa lase Iranul sa-si faca arma atomica apoi rachetele pirtatoare apoi sa mai creeze un alt Isis apoi sa distruga israelul cum ameninta de 50 de ani ...nu-i asa ca asa ar fi bine ? Cu un presedinte american linistit si pasnic !
1.12. Vai ,Vai domnilor profesori de limba româna (răspuns la opinia nr. 1.8)
(mesaj trimis de Ion în data de 07.01.2020, 11:39)
Nu vă mai scărpinați creierele prin nas!
1.13. TRUMP ȘTIE CE FACE (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de boris mehr în data de 07.01.2020, 17:42)
Iranul duc o politică falimentară și periculoasă, religia are un rol nefast în politică
1.14. corect duce/ nu duc (răspuns la opinia nr. 1.13)
(mesaj trimis de boris mehr în data de 07.01.2020, 17:44)
corect
1.15. l florin (răspuns la opinia nr. 1.11)
(mesaj trimis de boris mehrde în data de 07.01.2020, 19:09)
de acord
1.16. Muie terra (răspuns la opinia nr. 1.1)
(mesaj trimis de Alpha în data de 08.01.2020, 00:51)
Esti praf prietene,asta e diversiune pentru modul tau de a gandi,asa e in razboi ,te arati slab cand esti puternic,mars la coteț!
2. Ba are curajul!
(mesaj trimis de Vali în data de 05.01.2020, 12:17)
ba are curajul.
e al treilea mare chemat in istoria umanitatii, dupa hitler si stalin.
si cu asta am zis tot.
in acest moment din istorie, acum in 2020, un glont in capul lui trump ar preveni al 3lea razboi mondial.
dar nimeni nu o va face si chiar daca o va incerca... nu ii va reusi.
Istoria curge asa cum a fost deja scrisa.
Liberul arbitru e o gluma (ca si concept). Dar asta e alta discutie...
Imi asum absolut tot ce am scris si am proprietatea cuvintelor, stiu ce zic.
2.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de Eu_ în data de 05.01.2020, 15:14)
...esti un >IDIOT> daca tu crezi ca un glonte in capul lui Trump ar fi una din solutii..se vede de la o posta ca il detesti...asa ca Hai Sictir Imbecilule__.......
2.2. nu e chiar asa (răspuns la opinia nr. 2.1)
(mesaj trimis de Vali în data de 05.01.2020, 22:10)
Nu il detest pe el ca persoana. Ca persoana ar putea fi cel mai simpatic om de pe pamant la o bere sau o sticla de vin.
Dar avand in vedere ce decizii ia, cum le ia si avand in vedere consecintele geopolitice la nivel mondial.... un prieten de 9 mm infipt ar face minuni pentru pacea mondiala, crede-ma!
p.s. nu sunt idiot, sunt un tip educat (studii postuniversitare) cu un IQ de 142 puncte (top 2% populatie). Deci e probabil sa vad in viitor ceea ce altii nu vad.
Trump ar da foc Lumii (inclusiv centrului si estului Europei) doar ca sa fie SUA bine! Ti se pare ok asta? Gandeste-te bine inainte sa raspunzi.
2.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.2)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.01.2020, 06:50)
Bah Vali-machedonbass tu ai probleme cu atingerea IQ-ului la 142 de km la ora, viteza cu care esti dus pe cimpia Baraganului.
Scrii mardeala de mi-ai prajit creierul meu cu IQ = 200
2.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de sile în data de 06.01.2020, 12:11)
Problema nu-i Trump (tu avind ciuda pe el ti-ai iesit din minti) problema este conducerea Iranului si Ayatolahul kurului.Ei sunt cei care vor sa impuna conducerea religioasa in zona dupa modelul Iranian.Ei stau in spatele atacurilor de la ambasada Americana din Irak...iar scopul final este ocuparea Ierusalimului si distrugerea statului Israel.Iar razboi mondial ai tu intre buci in chiloti....cine cu cine sa porneasca razboiul mondial>>? Numai Israelul cu Armata care o detine ocupa Iranul,Irakul si Siria intr-o luna ...Nu mai vorbesc de Turcia,M.Britanie....si SUA Ce aliati si aliante are Iranul ??? cine a sarit in ajutorul Irakului cind au fost invadati???
2.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.01.2020, 16:57)
Bați câmpii grav de tot.
2.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 2.2)
(mesaj trimis de Ardelean în data de 06.01.2020, 18:48)
Se vede IQ -ul de 142.....BRAVO
2.7. Mr (răspuns la opinia nr. 2.2)
(mesaj trimis de Iq besina în data de 07.01.2020, 07:15)
Trump a făcut ce a fucut sa prevină un război
2.8. De acord (răspuns la opinia nr. 2.2)
(mesaj trimis de Teo în data de 07.01.2020, 12:12)
Sunt de aceiasi parere cum ca Trump traage pentru SUA care in momentul de fata e intr-o gaura mare de tot (cautati documentarul difuzat de B1 Tv pe 01.01.2020 la ora 21,00, ve-ti vedea o parte din problemele SUA si de ce Trump se agita atata), de acord ca Iranul nu are puterea militara a SUA insa se afla la o RACHETA distanta de prieteni si aliati au SUA.
Ramane de vazut cine si ce va hotari.
Situatia e oricum mult diferita de cea din vremea lui Hitler asa ca sa asteptam dar sa fim pregatiti pentru orice.
2.9. prea des ne referim la HITLR, STALIN, este aiurea (răspuns la opinia nr. 2)
(mesaj trimis de boris mehr în data de 07.01.2020, 17:50)
SUA reprezintă democrația în lume, cu erori și cu cele bune
3. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 05.01.2020, 13:30)
Trump nu numai că are curajul de a ataca Iranul,chiar își dorește cu disperare acest lucru.Acesta este și motivul pentru care îi provoacă.Dacă nu negociază o să se întample ca în Afganistan,Irak,Siria.Nu stiu cum Iranul poate negocia in asemenea conditii dar cred că pentru binele țărîi conducătorii iranieni trebuie sâ se sacrifice intr-un fel sau altul ,nu văd nicio altă optiune la orizont .Dacă nu,atunci ii vor ataca mai întai pe cale aeriană,cum au făcut și în Irak Scenariul se repetă
3.1. dr. ing. (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de Viorel Sasca în data de 05.01.2020, 16:31)
Eu cred ca orice dialog trebuie purtat civilizat. Pe de alta parte, daca iti asumi mesaje publice, este obligatoriu sa folosesti corect limba respectiva. Greseli grosolane il discrediteaza e cel care le comite. Fondul problemei este daca actiunea comandata de dl Trump era justificata si desigur, daca este benefica. In acest sens daca luam in considerare ca Persia este o republica islamica, care sprijina miscarile paramilitare islamice, cel putin pe unele, atunci avem o justificare. In privinta beneficiilor, este inca devreme sa tragem o concluzie. Cand te gandesti la Persia lui Omar Khayyam in urma cu cca 1000 de ani, unde exista o libertate de gandire remarcabila, ne dam seama ce putin s-a progresat in multe tari islamice in mentalitati. Ma intreb cat vor mai rezista in nebunia lor de blocare a unei gandiri libere, de acordarea de drepturi egale, etc indiferent de sex sau religie, respectiv pentru cei fara religie. Khayyam spunea: Un om trece prin lume.El nu e musulman,/Nici infidel nu este. Nu crede-n legi si zei,/Nu neaga, nu afirma.. Dar vezi in ochii sai/Ca nimenea nu este mai trist sau mai uman.
3.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 05.01.2020, 18:56)
Spune-mi,te rog,cu ce am gresit din punct de vedere gramatical?Pe de alta parte,am jignit pe cineva cu ceva?
3.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.2)
(mesaj trimis de Petre în data de 05.01.2020, 20:45)
"V-A ORDONA"..., V-A MAI DURA..., "NU V-A MAI FI...,sau V-A FI DAT JOS...,"se scrie corect: "va ordona...", "va mai dura...","nu va mai fi..., "va fi dat jos...,, , adica "VA" nu "V-A'".Sper ca acum ai inteles, diferenta este majora. Si ca sa raspund si la celelalte intrebari, precizez: nu ati jignit pe nimeni, nu am criticat fondul comentariului, chiar il apreciez, dar nu suport gresilile gramaticale. Va recomand ca, inainte de a posta mesajele, sa le mai cititi odata, sa le corectati si numai dupa aceea sa le dati drumul.
3.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 05.01.2020, 21:50)
Păi eu am scris așa ceva?Eu am scris opinia nr.3.Ce este greșit din punct de vedere gramatical la opinia nr.3?
3.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.2)
(mesaj trimis de Petre în data de 05.01.2020, 22:47)
"V-A ORDONA"..., V-A MAI DURA..., "NU V-A MAI FI...,sau V-A FI DAT JOS...,"se scrie corect: "va ordona...", "va mai dura...","nu va mai fi..., "va fi dat jos...,, , adica "VA" nu "V-A'".Sper ca acum ai inteles, diferenta este majora. Si ca sa raspund si la celelalte intrebari, precizez: nu ati jignit pe nimeni, nu am criticat fondul comentariului, chiar il apreciez, dar nu suport gresilile gramaticale. Va recomand ca, inainte de a posta mesajele, sa le mai cititi odata, sa le corectati si numai dupa aceea sa le dati drumul.
3.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.4)
(mesaj trimis de Petre în data de 05.01.2020, 22:54)
Scuze, s-a produs o confuzie. Eu m-am referit la mesajul postat de STATY la nr. 1. Regret. De altfel nici cu STATY nu am nimic pentru ca pare a fi un om documentat, dar pe mine ma irita greselile de gramaica, mai ales cand apar intr-un ziar serios cum este "Bursa".
3.7. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.4)
(mesaj trimis de Petre în data de 05.01.2020, 22:56)
Scuze, s-a produs o confuzie. Eu m-am referit la mesajul postat de STATY la nr. 1. Regret. De altfel nici cu STATY nu am nimic pentru ca pare a fi un om documentat, dar pe mine ma irita greselile de gramaica, mai ales cand apar intr-un ziar serios cum este "Bursa"
3.8. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.5)
(mesaj trimis de anonim în data de 05.01.2020, 22:58)
Crede-mă pe cuvant!Ai încurcat borcanele
M-ai confundat cu domnul Staty.
3.9. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.7)
(mesaj trimis de anonim în data de 05.01.2020, 23:11)
Nu face nimic!Nici mie nu-mi plac greșelile gramaticale.Probabil domnul Staty este mai în varstă fiindcă scrie cu majuscule .
Probabil că nu vede scrisul mai mic și din această cauză nu a văzut corecțiile . Este doar o presupunere .
3.10. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.01.2020, 16:59)
Lasă-l în pace pe bătrânul Kayam că nici el nu ar fi aprobat atacurile teroriste americane.
3.11. M (răspuns la opinia nr. 3.3)
(mesaj trimis de M în data de 07.01.2020, 01:22)
Ba al dracului toti va-ti oprit la gramatica.
Tara arde baba se piaptana.
3.12. ANONIM, NU IUBEȘTI PE AMERICANI, DAR ESTE SI (răspuns la opinia nr. 3)
(mesaj trimis de boris mehr în data de 07.01.2020, 17:57)
ntre 1914-1918 Iranul condus de Ahmad Qajar își declară neutralitatea, dar este scena unor lupte grele duse în timpul primului război mondial. În 1935 se adoptă oficial denumirea Iran.
Soldat iranian în timpul războiului iraniano-irakian
Șahul Reza Pahlavi este forțat să abdice ca urmare a unei invazii anglo-sovietice a Iranului pe 16 septembrie 1941. Invazia a avut loc datorită alianței șahului cu Puterile Axei. Reza Pahlavi este înlocuit cu fiul săi, Mohammad Reza Pahlavi, care va conduce până la 11 februarie 1979.
În 11 februarie 1979 are loc Revoluția Iraniană și este înființată Republica Islamică Iran. Din 1979 până la moartea sa la 3 iunie 1989, Iranul este condus de Marele Ayatollah Ruhollah Mousavi Khomeini. În perioada 1980-1988 are loc Războiul irano-irakian. Din 1989 până în prezent Marele Ayatollah este Seyyed Ali Hosseini Khamenei. Președinți ai Republicii islamice Iran au fost: Abolhassan Banisadr (1980-1981), Mohammad Ali Rajai (1981), Seyyed Ali Hosseini Khamenei (1981-1989), Ali Akbar Hashemi Rafsanjani (1989-1997), Mohammad Khatami (1997-2005). Din 2005 până în prezent președinte este Mahmud Ahmadinejad.
3.13. COMPARAȚI SUA CU IRAN (răspuns la opinia nr. 3.12)
(mesaj trimis de boris mehr în data de 07.01.2020, 18:01)
ADICĂ O DEMOCRAȚIE CU O DICTATURĂ FEUDALĂ
3.14. ABSOLU DE ACORD CU DL. VIOREL SASCA (răspuns la opinia nr. 3.1)
(mesaj trimis de boris mehr în data de 07.01.2020, 18:03)
SPUNE CE TREBUIE
3.15. fără titlu (răspuns la opinia nr. 3.1)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.01.2020, 18:53)
Islamul este o religie violentă dacă este aplicată "ad litteram" . Problema este;cum au reușit SUA prin prezenta lor în Orientul Mijlociu să schimbe ceva în bine?Poți vorbi de libertate in gandire,drepturi egale indiferent de sex,religie,etc?Din contră,e mai rău .In plus,aliatii lor fideli din Arabia Saudită sunt cei mai draconici .Ăstea sunt bancuri că sunt prezenti acolo în numele democratiei.Măcar Trump,care are rezistență scăzută la frustrări,dă cu bata-n baltă:ce e-n gușă și-n căpușă .
4. fără titlu
(mesaj trimis de Ion în data de 05.01.2020, 15:40)
Trump știe că a făcut o greșeală. A luat o decizie fără să se consulte cu aliații NATO. Acum, americanii doar încearcă să-și justifice eroarea în fața aliaților. Indiferent ce se întâmplă Iranul va acționa și va distruge câteva obiective americane. În funcție de reacția SUA vom putea spune dacă va începe un război. Cel mai probabil America va accepta pierderile și nu vor reacționa. Motivația acceptării pierderilor este lipsa susținerii din partea aliaților. Într-un război resursele sunt vitale. Tranzitarea resurselor și depozitarea lor se pot face doar pe teritorii aliate. Dacă SUA nu mai reacționează Iranul își va păstra onoarea nepătată și va opri conflictul. Ce mă îngrijorează este servilismul României care poate determina America să reacționeze împotriva Iranului. Dacă vom accepta și mai multă tehnică militară americană pe tărâm românesc vom deveni ținte sigure. România nu s-a dezvoltat pe timp de pace, cum credeți că va fi pe timp de război? Dacă America vrea să-și desfășoare trupe pe teritoriul României pentru un război cu Iranul noi trebuie să spunem NU. Dacă vom spune da, vom fi spulberați în mai puțin de un deceniu de pe planetă. De ce? Pentru că Orientul și Rusia au un mai mare impact asupra Europei decât America iar Rusia și Ungaria vor ști să se folosească de momentul în care vom fi cea mai detestată țară din Europa, cei care am avut "curajul" de a întoarce spatele Europei cu toate că Europa a spus la acest conflict NU!
4.1. Iranul este responsabil (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de Z man în data de 05.01.2020, 16:53)
Ce a cautat un general Iranian in Iraq ? De ce a fost ambasada Americana atacata In Bagdad ?( atac coordonat de Iran)
Iranul este o tara care sponsoreaza terorismul mai ales impotriva Statelor Unite si Israel.
Trump v-a fi reales media dezinformeaza realitatea din SUA. Iranul nu se va linisti si SUA o sa le dea peste bot.
Obama le-a trimis un avion umplut cu bani . Trump le va trimite rachete pentru fiecare act agresiv.
Razboiul nu va incepe e in plina desfasurare deja.
4.2. dr ing (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de Viorel Sasca în data de 05.01.2020, 17:13)
Nu cred ca dl Trump este iresponsabil, doar ca are o doza mai mare de adrenalina. Nu-mi pun probleme privind capacitatea SUA de a zdrobi armata Iranului si nu cred ca Rusiei i-ar displace. Miscarile islamice sunt periculoase si pt Rusia. Pericolul pe care il prevedeti pentru noi nu cred ca este probabil. Urmariti si reactia ferma a Israelului. Sa vedem reactiile aliatilor importanti din NATO.
4.3. asa e (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de Vali în data de 05.01.2020, 22:17)
Ion, ai intuit bine.
Sa speram ca politicienii romani au mintea la purtator.
2020 si 2021 sunt ani extrem de majori in istoria mondiala si a Romaniei.
Mai usor cu guduratul pe la picioarele SUA...posibilitatea ca Romania sa devina tinta nucleara pentru Iran e reala si o confirm. Sansele sa se intample sunt mici , de sub 3% . Dar da, exista.
Romania pentru SUA e doar moneda de schimb si aliat de utilizat impotriva oricarui dusman SUA. E MIJLOC, nu SCOP! Sa tina minte politicienii romani chestia asta! Romania pentru SUA e MIJLOC, nu SCOP!
4.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.01.2020, 06:55)
Daca ai dreptate de la jumate in jos nu prea vede nimeni. Tinta pe destinatia Romania nu e adevarat.
Iranul are probleme interne grave ce vor fi amplificate de un razboi cu SUA.
Nu prea sint razboaie cistigate pe doua fronturi. Doar un gind....
4.5. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de Ardelean în data de 06.01.2020, 19:02)
Like
4.6. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.01.2020, 22:07)
Totul este o mare înțelegere în spatele cortinei internaționale! Și bineînțeles cu vechiul sponsor oficial Vatican.
4.7. DE ACORD CU Z MAN (răspuns la opinia nr. 4.1)
(mesaj trimis de boris mehr în data de 07.01.2020, 18:06)
este clar
4.8. DL . ION, LA MULȚI ANI, de unde știț (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de boris mehr în data de 07.01.2020, 18:11)
VIITORUL VA ARĂTA CINE ARE DREPTAT.E, NU CRED CĂ MILIȚIILE ȘI GĂRZILE REVOLUȚIONARE altfel putem să plângem de pe acum
4.9. fără titlu (răspuns la opinia nr. 4)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.01.2020, 18:14)
Ion tu gandesti copilareste.Nu va fi nici un razboi iar daca va fi ,va fi unul local.Nimeni nu-si va pune militar pielea la saramura pentru Iran .Cine a intervenit pt. Irak?Lui Trump ii va fi mai greu sa se justifice in fata poporului americat in cazul atacului asupra Iranului.Pentru uciderea acelui general nu-i este necesara justificare.Privind Romania fii linistit.Nu ne ataca iranieni.
4.10. nimeni nu dorește un război , dar extre (răspuns la opinia nr. 4.8)
(mesaj trimis de boris mehr în data de 07.01.2020, 18:34)
SUA, RUSIA, CHINA VOR DECIDE ÎMPREUNĂ SAU SEPARAT ÎN POLITICA MONDIALĂ, NU TERORISMUL
5. dictatura
(mesaj trimis de patriotul roman în data de 06.01.2020, 09:21)
iranienii traiesc mai rau decit romanii dinainte de 89
5.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 5)
(mesaj trimis de Ardelean în data de 06.01.2020, 19:10)
Greșit....documentațivă
6. patriotul roman
(mesaj trimis de dictatura în data de 06.01.2020, 09:49)
acum este momentul pentru a elimina vizele sua pentru romani
7. fără titlu
(mesaj trimis de Just me în data de 06.01.2020, 15:48)
Viitorii imigranți...părerea mea rași de pe fata pământului...sunt niste animale...când sunt atentate în Europa(sprijinite și finanțate de Iran) nu se aude o vorbă la ei...dar când sunt atacați sar de cur în sus. problema tăriilor arabe e religia care nu a mai evoluat cu timpul,au rămas la conceptul de trib și comportamentul de animale.Chiar daca ar izbucni în război ...cu mari pierderi omenești din păcate..trebuie rași de pe fata pământului pt o pace mondiala , interzis islamul care e o religie violenta.
7.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7)
(mesaj trimis de anonim în data de 06.01.2020, 17:03)
Care atentate finanțate de Iran pe teritoriul Europei?Delirezi.
7.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7)
(mesaj trimis de Ardelean în data de 06.01.2020, 19:08)
O fi islamul o religie violentă dar nici dvs. nu sunteți altfel...adica e ok sa "radă" americanii 82 mil de Iranieni din cauză ca au altă religie?
7.3. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7.2)
(mesaj trimis de Wesgon în data de 06.01.2020, 22:37)
Nu uitați că Iranul are în spate pe China și pe Rusia, China e prezentata in Apocalipsa cu 200 milioane de soldați, și Rusia e pomenita ca un popor care va face multe.
7.4. fără titlu (răspuns la opinia nr. 7.3)
(mesaj trimis de anonim în data de 07.01.2020, 00:52)
Da,uite cum pot conlucra trei tari cu religii complet diferite!Cand interesul este pus in joc ,ce mai conteaza?Dusmanul de azi poate deveni asa zisul prieten de maine si asa mai departe,Oricum, in Orientul Mijlociu este o mare bulibaseala.
7.5. No (răspuns la opinia nr. 7.3)
(mesaj trimis de Radu în data de 07.01.2020, 08:30)
Cum se numește filmul?
8. fără titlu
(mesaj trimis de Filip în data de 07.01.2020, 08:56)
Europa,v,a trage ponoasele ,dupa valul de emigranti ,ce v,a urma in urmadeclansarii unui conflict.Sa nu fie ca la biliard si asta sa fie scopul
8.1. COMPARAȚI SUA CU IRAN (răspuns la opinia nr. 8)
(mesaj trimis de boris mehr în data de 07.01.2020, 19:07)
scopul cui?
9. Eu
(mesaj trimis de Cristi în data de 07.01.2020, 09:16)
America nu are ce cauta an tara lor si trebuie trimisi acasă cu tot cu armament
9.1. eu , nu știi ce spui, cine aștepta pe am (răspuns la opinia nr. 9)
(mesaj trimis de boris mehr în data de 07.01.2020, 18:18)
ei?
10. TRUMP ȘTIE CE FACE
(mesaj trimis de boris mehr în data de 07.01.2020, 19:06)
Dictatura și terorismul religios nu vor învinge, va veni și o primăvară la Teheran
10.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10)
(mesaj trimis de boris mehr în data de 07.01.2020, 19:17)
totul depinde de SUA, RUSIA, CHINA
10.2. fără titlu (răspuns la opinia nr. 10)
(mesaj trimis de anonim în data de 08.01.2020, 15:01)
Da,așa e!?Primăvară este peste tot în Orientul Mijlociu,cred că li s-a acrit de atata primăvară.