ASF: Peste jumătate dintre managerii români consideră că au business-uri suficient de mari pentru a investi în software pentru relaţiile cu clienţii

F. A.
Macroeconomie / 14 iulie 2010

53% dintre managerii din România sunt de părere că business-ul pe care îl conduc este suficient de mare pentru a investi în soluţii pentru managementul relaţiilor cu clienţii (CRM), potrivit celui mai nou studiu realizat de Advantage Software Factory (ASF), unul dintre cei mai importanţi producători locali de aplicaţii de colectare debite restante, aplicaţii CRM şi softuri de raportare, potrivit unui comunicat remis redacţiei.

"Am decis să realizăm acest studiu pentru a avea o imagine mai clară a pieţei de CRM din România, cunoscut fiind că aceasta se situează mult în urma celor din ţările UE. De altfel, concluziile obţinute sunt valabile în cazul majorităţii soft-urilor de business", a declarat Marian Ştirbescu, Sales & Marketing Manager Advantage Software Factory.

Cercetarea arată că 47% dintre managerii români consideră că se află la conducerea unor companii prea mici astfel încât să necesite implementarea de softuri pentru managementul relaţiilor cu clienţii.

Comanda carte
Gala BURSA 2024
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

25 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9767
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7456
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3349
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9683
Gram de aur (XAU)Gram de aur407.8725

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
thediplomat.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb