Compania de asigurări Asito Kapital a anunţat că mizează pe o creştere cu 11% a afacerilor în 2009, până la 13,1 milioane euro, pe fondul dezvoltării unor produse de nişă precum asigurările pentru echipamente şi utilajele din construcţii sau cele din domeniul forajului petrolier.
"Deşi urmează un an dificil din punct de vedere economic, Asito Kapital are avantajul flexibilităţii prin care se poate adapta unor solicitări foarte specifice, cu un grad mare de complexitate. Avem deci capacitatea de a ne consolida poziţia prin lansarea a trei-patru produse destinate unor nişe din piaţă, pe baza cărora vom putea continua creşterea înregistrată de companie în 2008", a declarat directorul general al Asito Kapital, Marcel Pîrciog, într-un comunicat.
El a explicat că are în vedere lansarea unui produs de nişă, referitor la asigurările pentru echipamentele şi utilajele din construcţii care acoperă riscurile asociate activităţii de şantier.
De asemenea, Asito Kapital mizează pe creşterea volumului subscrierilor pentru asigurările din domeniul forajului petrolier, unde compania are o experienţă de zece ani pe piaţa din România.