Grupul Delhaize anunţă publicarea Raportului Anual şi a Raportului de Sustenabilitate şi subliniază că atingerea obiectivului companiei de a deveni lider în sustenabilitate în anul 2020 este în progres, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"Raportul anual evidenţiază performanţa noastră solidă pe anul 2015 şi subliniază angajamentul continuu pe care îl avem faţă de clienţi, asigurându-ne că aceştia rămân în centrul a tot ceea ce facem", a declarat Frans Muller, Preşedinte şi Director Executiv al Grupului Delhaize.
Eforturile grupului în ceea ce priveşte sustenabilitatea produselor din peşte este unul dintre punctele cu care grupul se mândreşte. "Începând cu sfârşitul anului 2015, 87% dintre produsele marcă proprie din categoria peşte - proaspete, congelate şi în conservă - provin din surse sustenabile", a precizat Muller.
Delhaize a reuşit să reducă 60 % din deşeuri prin reciclare, incinerrare sau devierea acestora către gropi de gunoi, iar 51% dintre magazinele şi depozitele grupului au donat regulat mâncarea nevândută către asociaţiile caritabile locale.
În 2015, Mega Image România a adus în magazine produse locale, proaspete, ca cele din gama Gusturi Româneşti, dar şi corner-ul Equilibrium. Mai mult, acesta a atins obiectivul de 80% reciclare a ambalajelor secundare ale produselor marcă proprie.
De asemenea s-a implicat ceea ce priveşte reciclarea a ambalajelor secundare ale produselor şi a utilizat energiei verde, iar 71 dintre magazinele deschise în 2015 au fost dotate cu sisteme de iluminare LED. De asemenea, peste 80% din magazinele Mega Image au oferit, ca sponsorizare, 124 tone de produse alimentare către ONG-urile care au în grijă animalele fără stăpân.