Marca Qilive, brandul propriu Auchan de electrocasnice şi high-tech, aniversează 10 ani de la lansare, fiind în prezent unul dintre cele mai căutate branduri de către clienţii din magazinele Auchan. Astfel, în prezent, 1 din 4 produse din gama de electronice şi electrocasnice vândute este marcă Qilive, articolele de bucătărie, accesoriile de telefon şi aparatele de înfrumuseţare fiind printre cele mai căutate produse, conform unui comunicat de presă al companiei.
Qilive este marca proprie Auchan de electrocasnice şi high-tech care include o gamă variată de peste 600 de produse inovatoare şi accesibile, la un raport bun calitate-preţ. Sub brandul Qilive, marcă exclusivă Auchan, clienţii pot găsi în magazine şi online, de la aparate de uz casnic, la electrocasnice mici pentru prepararea hranei - mixere, blendere, roboţi de bucătărie, aparate de coafat - precum uscătoare de păr, perii de coafat, dar şi aspiratoare şi fiare de călcat, cât şi o varietate de modele şi culori de accesorii pentru smartphone.
Potrivit retailerului, printre cele mai căutate categorii de către consumatori se numără articolele de bucătărie, cafetierele, accesoriile de telefon (cabluri de încărcare, baterii externe) şi aparatele de înfrumuseţare (uscătoare de păr, plăci de păr).
Mai mult, întrucât protejarea mediului şi reducerea consumului de plastic reprezintă o prioritate pentru Auchan, multe dintre produsele din gamă au ambalaje sustenabile, iar în categoria de accesorii pentru smartphone, de exemplu, sunt disponibile şi produse realizate din plastic reciclat.