La o săptămână după ce a lansat în premieră pe piaţa locală conceptul de cumpărături surpriză, Auchan a realizat o noua acţiune de anvergură naţională în 26 de hipermarketuri din 16 oraşe, în fiecare magazin fiind plasate, în medie, 70 de cărucioare "misterioase".
În acţiunea comercială cu câştig garantat pentru consumatori, clienţii hipermarketurilor Auchan au avut astăzi, 5 aprilie, posibilitatea de a cumpăra produse nealimentare cu preţuri reduse cu -65% faţă de preţul de la raft, într-un mod inedit. Proiectul "Descoperă comoara din cărucior" presupune achiziţia unui cărucior de cumpărături acoperit, fără a cunoaşte conţinutul.
Între 22 şi 124 de astfel de cărucioare "misterioase" au fost plasate astăzi, începând cu ora 14:00, în multiple hipermarketuri Auchan. Fiecare cărucior a conţinut între 10 şi 20 de produse nealimentare, precum electronice, electrocasnice, menaj, auto, bricolaj, etc, conţinutul acestora fiind dezvăluit clienţilor doar după achiziţie.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 06.04.2024, 14:09)
Popularizati mai bine proiectul cu cărucioarele surpriza eventual niște mesaje notificari