Dulcinella Group lansează noi linii de business

S.B.
Companii / 29 aprilie

Dulcinella Group lansează noi linii de business

Dulcinella România, reţea românească de cofetării şi patiserii cu rădăcini basarabene, deschide o reţea naţională de locaţii angro care va dezvolta partea de distribuţie şi va facilita transportul rapid al produselor către clienţi.

Spaţiile sunt construite ca huburi locale de distribuţie, showroom şi interacţiune cu noi clienţi din HoReCa şi B2B, cu scopul de a extinde reţeaua la nivel naţional şi internaţional.

"Pentru noi, a fost un pas firesc. Am observat, mai ales în ultimul an, că micii comercianţi şi operatorii HoReCa sunt tot mai dornici să cumpere produsele Dulcinella congelate, ambalate eficient, în cantităţi mai mari, fără bătăi de cap. Dar cel mai important: vor preţuri bune, fără compromis la calitate. Aşa a apărut ideea Dulcinella Engros, pe care o considerăm o soluţie rapidă, directă şi prietenoasă pentru clienţii B2B", declară Sergiu Diaconu, CEO Dulcinella Group.

Până la finalul anului, Dulcinella are în plan să deschidă 5 locaţii angro, în Bucureşti, Braşov şi Cluj. Acestea vor deveni puncte strategice în dezvoltarea logistică a fiecărei regiuni, care vor încuraja relaţia cu noi clienţi B2B şi HoReCa şi vor susţine deschiderea de noi cofetării-patiserii în sistem de franciză sau de operare.

Spaţiile sunt gândite ca puncte de întâlnire directe cu clienţii B2B, dar şi ca locuri de aprovizionare de unde clienţii pot ridica personal sau de unde li se pot transporta mai rapid produsele, şi vor funcţiona sub forma unor "cash&carry" mai mici şi specializate. Din suprafaţa standard de 150 mp a fiecărei locaţii, aproximativ 100 mp vor fi dedicaţi camerei frigorifice cu depozitare inteligentă la -18°C, iar restul vor fi transformaţi în zonă de showroom - unde potenţiali noi clienţi pot lua contact direct cu produsele - şi în spaţiu de preluare comenzi.

"Prin locaţiile angro, adăugăm o zonă puternică de distribuţie. Practic, optimizăm tot lanţul: de la fabrică, direct către clientul care are nevoie de volum, repede şi constant. Este un pilon nou, strategic, în planul nostru de scalare, inclusiv la nivel internaţional. Ne dorim o prezenţă stabilă în zonele-cheie ale ţării, dar şi o eficientizare logistică pe termen lung. De asemenea, Dulcinella Engros devine şi un test de piaţă pentru noi categorii de produse, care pot fi validate înainte de a fi lansate la scară naţională", explică Sergiu Diaconu, CEO Dulcinella Group.

Reţeaua se aşteaptă ca locaţiile Dulcinella Engros să contribuie în total cu cel puţin 1,5 milioane de euro anual la cifra de afaceri, odată ce ating maturitatea operaţională. Pe termen mediu, aceste locaţii se aşteaptă să aducă între 15 şi 20% din cifra de afaceri totală a grupului.

Locaţiile angro vor crea noi locuri de muncă, pentru rolurile de gestiune, vânzare şi logistică.

Kombutcha Green Roots - o nouă linie de business, Dulcinella Group:

A doua linie nouă de business e marca proprie Kombucha Green Roots, dezvoltată anul acesta de One Million Green Roots, o companie nou înfiinţată, parte a Dulcinella Group. Kombucha este produsă în Slovenia, la o fabrică de renume desemnată "Cel mai bun producător de Kombucha din Uniunea Europeană în 2024". Decizia de a alege un producător extern vine din dorinţa de a asigura un standard ridicat de calitate.

"Ne-am dorit să extindem organic portofoliul nostru existent de cofetărie şi patiserie cu o băutură marcă proprie, astfel încât să oferim consumatorilor noştri un spectru mai larg de produse sănătoase. Kombucha a fost o alegere firească, fiind o alternativă sănătoasă la băuturile carbogazoase clasice", explică Sergiu Diaconu.

Kombucha este o băutură fermentată pe bază de ceai, obţinută prin fermentarea ceaiului negru cu ajutorul unei simbioze de bacterii şi drojdii (SCOBY - Symbiotic Culture of Bacteria and Yeast). În timpul fermentaţiei, culturile vii de microorganisme consumă zahărul folosit în producţie şi îl transformă în acizi organici, probiotice şi vitamine.

Kombucha Green Roots este produsă din ingrediente naturale şi are 7 sortimente şi arome diferite: Hoppy Hour, cu lămâie şi hamei; Tropically, cu ananas şi nucă de cocos; Fruits and Roots, cu zmeură şi hibiscu; Beach Please, cu mentă şi lămâie; Ice Tea, cu aromă de piersică; Retro Cola, cu scorţişoară şi lămâie; şi Cold Brew, băutură pe bază de cafea rece şi ceai negru.

"Feedback-ul pieţei este deja pozitiv, mai ales că se aliniază cu tendinţa globală a unui stil de viaţă sănătos, iar consumatorii din România devin tot mai educaţi în alegerea produselor pe care le consumă", adaugă Sergiu Diaconu.

Beneficiile kombucha sunt: probioticele naturale care sprijină digestia sănătoasă şi echilibrul florei intestinale şi ajută la eliminarea toxinelor din organism; antioxidanţii puternici care protejează organismul de radicalii liberi, contribuind la întărirea sistemului imunitar; ingredientele naturale care revitalizează organismul, şi ingredientele antioxidante care pot reduce bolile cardiovasculare şi pot susţine sănătatea inimii.

În primul sezon, reţeaua se aşteaptă la vânzări de 500.000 de euro, reprezentând 5% din veniturile grupului.

"Dulcinella Group continuă să se extindă strategic, atât prin diversificarea portofoliului, cât şi prin consolidarea liniilor existente de business. În timp ce Kombucha completează oferta noastră pentru consumatorii moderni, semifabricatele ne permit să creştem prezenţa pe piaţa HoReCa, deschizând noi oportunităţi de vânzare şi colaborare", declară Sergiu Diaconu.

Creştere de 23% a cifrei de afaceri în Q1 faţă de 2024:

Primul trimestru din 2025 a înregistrat o creştere cu 23% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. La obţinerea rezultatelor au contat atât extinderea în zona de retail, în mall-uri şi zone premium, cât şi noile parteneriate B2B încheiate. În plus, exportul, noile francize şi integrarea unor produse pe noi, precum Kombucha Green Roots, au avut un impact pozitiv asupra cifrei de afaceri.

"Este cea mai bună evoluţie a Q1 din istoria noastră. Ambiţia noastră este să devenim lider regional pe cofetărie & patiserie artizanală, cu reţea complet integrată şi un portofoliu de produse care răspunde nevoilor de azi, dar şi de mâine. Dacă menţinem ritmul actual, estimăm o creştere de peste 25% la nivelul întregului an, faţă de prognoze", adaugă Sergiu Diaconu.

Dulcinella Group se aşteaptă ca prin deschiderea locaţiilor angro şi extinderea francizelor să depăşească cifra de afaceri de 10 milioane de euro preconizată pentru 2025.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

29 Apr. 2025
Euro (EUR)Euro4.9774
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3711
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2912
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8568
Gram de aur (XAU)Gram de aur465.3708

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
targulnationalimobiliar.ro
energyexpo.ro
thediplomat.ro
BURSA
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb