CPI România, proprietarul centrului comercial Sun Plaza, anunţă extinderea mixului de chiriaşi prin atragerea unui nou partener strategic: Auchan. Ca urmare a renunţării de către Carrefour la spaţiul ocupat anterior, CPI a invitat Auchan să deschidă, la finalul anului viitor, un hypermarket de 7.000 mp de ultimă generaţie. Pentru CPI, acest pas face parte dintr-o strategie amplă de repoziţionare a centrului comercial Sun Plaza, care va intra într-un proces etapizat de modernizare începând cu luna iunie.
Transformarea are ca obiectiv principal diversificarea şi actualizarea ofertei comerciale, pentru a răspunde cerinţelor consumatorilor urbani şi pentru a consolida poziţia Sun Plaza ca hub de retail şi lifestyle de referinţă în Capitală. Pe lângă hypermarketul Auchan, pe o suprafaţă de 16.000 mp vor fi integrate branduri internaţionale din zona de fashion, aliniate cu cele mai recente tendinţe din retailul modern.
Geanina Ungureanu, Head of Retail, CPI România, declară: "Piaţa de retail evoluează rapid, iar centrele comerciale trebuie să ţină pasul cu noile obiceiuri de consum. Noul concept de hypermarket Auchan de 7.000 mp, optimizat ca suprafaţă şi foarte bine construit ca şi game de produse, preţuri mici, servicii şi experienţă, reflectă exact această direcţie strategică. Procesul de modernizare a centrului Sun Plaza este un demers complex şi esenţial pentru a oferi o infrastructură în pas cu dinamica industriei."
Ionut Ardeleanu, CEO Auchan Romania, declară: "Am răspuns invitaţiei CPI România de a propune un concept de hypermarket Auchan de ultimă generaţie pentru centrul comercial Sun Plaza - un loc de referinţă în comerţul modern din Bucureşti şi România. Este o bună ocazie pentru noi să servim şi mai bine clienţii din Berceni şi întreg sudul Bucureştiului, unde mai suntem prezenţi cu formatele noastre şi să aducem diferenţa Auchan mai aproape de ei. Venim cu game de produse largi şi bine alese, cu o foarte bună reprezentare a produselor româneşti şi a producătorilor români, cu preţuri mici pe scară largă - un atribut esenţial al mărcii noastre, toate într-un magazin modern, plăcut, cu confort dar şi cu viteză la cumpărare, cu servicii omnichannel şi cu soluţii pentru sustenabilitate, adaptat tuturor categoriilor de clienţi."
Opinia Cititorului