Banca Transilvania (BT) a investit 100.000 de euro în instruirea angajaţilor privind sănătatea şi securitatea la locul de muncă, printr-un program cofinanţat din Fondul Social European (FSE).
"Proiectul este 100% rambursabil", a declarat, ieri, Nevenca Doca, director executiv resurse umane, în cadrul Băncii Transilvania. Domnia sa a adăugat că pe lângă suma obţinută prin FSE, au existat şi o serie de cheltuieli neeligibile, care au fost suportate din fondurile instituţiei de credit.
Implementarea programului "Sănătate şi securitate la locul de muncă" s-a desfăşurat pe parcursul a doisprezece luni şi s-a realizat prin desfăşurarea unei campanii de informare internă. Scopul campaniei a fost creşterea gradului de conştientizare a importanţei sănătăţii şi securiăţii la locul de muncă, în rândul angajaţilor băncii. În plus, au fost organizate cursuri pentru formarea şi instruirea echipei BT, de care au beneficiat 120 de persoane. Pentru alte 100 de persoane a fost evaluată starea de sănătate şi riscurile la care acestea pot fi supuse la locul de muncă.