Banca Comerciala Română (BCR) oferă gratuit clienţilor săi, utilizatori de internet banking (Click 24 Banking), un motor de procesare automată a fluxului de venituri şi cheltuieli, dublat de un set de funcţionalităţi pentru analiză, administrare şi planificare a bugetului personal.
Sistemul numit "Asistentul Financiar BCR" este o aplicaţie online în care siguranţa datelor este asigurată de securitatea aplicaţiei "Click 24 Banking".
Marian Ignat, Director Executiv al Direcţiei Managementul Canalelor Retail în cadrul BCR a declarat: "Asistentul Financiar BCR oferă clienţilor transparenţă totală asupra cheltuielilor şi vizibilitate totală asupra finanţelor proprii. Asistentul Financiar BCR este un serviciu online pentru gestionarea finanţelor personale, un instrument de educaţie financiară care crează clienţilor confortul şi obisnuinţa de a urmări periodic veniturile şi cheltuielile, de a face predicţii pentru propriul buget şi de a stabili ţinte de cheltuieli, economii şi investiţii".
Peste 90% din operaţiuni efectuate prin "Click 24banking" sau cu cardul sunt categorisite automat de "Asistentul Financiar". Clienţii au posibilitatea de a-şi identifica cheltuielile viitoare şi de a face estimări, de a se compara cu profile din aceeaşi categorie cu ei, de a fi notificaţi cu privire la ţintele de cheltuili pe care şi le-au previzionat şi de a-şi vizualiza evoluţia portofoliului în timp.
"Asistentul Financiar BCR" generează o perspectivă globală asupra bugetului propriu, posibilitatea de a vizualiza rapid toate veniturile şi cheltuielile personale şi astfel de a controla modalitatea de gestionare a banilor.
BCR, membră a Erste Group, include operaţiuni de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), şi servicii pentru societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private si a băncilor de locuinţe.
Valoarea activelor BCR este de peste 15 miliarde euro.
BCR oferă produse şi servicii financiare prin intermediul unei reţele de 22 de centre de afaceri si 23 de birouri mobile dedicate companiilor şi 563 de unităţi retail localizate în majoritatea oraşelor din întreaga ţară cu peste 10.000 de locuitori.
Clienţii băncii au la dispoziţie o reţea naţională de ATM de peste 2.100 de bancomate şi POS, 13.500 de terminale pentru plată cu cardul la comercianţi, precum şi servicii complete de Internet banking, Mobile Banking, Phone-banking şi E-commerce.
Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din estul Uniunii Europene. Aproximativ 46.000 de angajati deservesc 16,4 milioane de clienţi în cadrul a 2.800 de filiale din 7 ţări (Austria, Republica Cehă, Slovacia, România, Ungaria, Croaţia, Serbia).
La 31 martie 2014, Erste Group deţinea active totale în valoare de 203,9 miliarde euro, înregistrând un profit net de 103,3 milioane euro şi un raport cost/venituri de 57%.