Banca Comercială Română (BCR) a obţinut recertificarea sistemului de management al calităţii, (în conformitate cu cerinţele SR EN ISO 9001:2001), din partea prestigioasei companii internaţionale de certificare - Moody International. "În urma auditurilor efectuate în cursul lunii octombrie, Moody International a recomandat, fără nici un fel de condiţionare, recertificarea sistemului de management al calităţii. BCR va continua implementarea de proiecte, care să o apropie de mentalitatea culturii corporative specifică organizaţiilor din ţări membre ale Uniunii Europene", a declarat preşedintele executiv al BCR, Nicolae Danilă.
În domeniul managementului calităţii, BCR a trecut într-o nouă etapă, cea de implementare a Sistemului de Management Integrat, prin valorificarea tuturor sistemelor de cerinţe descrise în documente de referinţă aplicabile la nivel internaţional: managementul calităţii, managementul sănătăţii şi securităţii în muncă, managementul securităţii informaţiilor şi managementul de mediu.