Banca Comercială Română marchează patru ani de la punerea pe piaţă a primei platforme inteligente de banking digital - George, arată un comunicat transmis
Potrivit sursei citate, cifrele-reper ale platformei George sunt:
-Peste 1,6 milioane de utilizatori activi, în creştere cu 28% faţă de anul trecut;
-Mai mult de 127.000 de companii înrolate;
-Disponibil azi în România în şapte limbi, pe lângă română: engleză, germană, cehă, slovacă, croată, maghiară şi ucraineană;
-Aproape 3.500 de copaci salvaţi în urma digitalizării celor mai importante produse şi procese pe care clienţii le accesează zilnic în interacţiunea cu BCR, care nu mai presupun, prin George, consum de hârtie;
-Peste 500.000 conturi deschise digital şi peste 350.000 actualizări de date personale efectuate în ultimii ani;
-99% din conturile de economii şi peste 60% din depozite sunt deschise, în prezent, prin intermediul aplicaţiei;
-76% din totalul cardurilor de credit şi 73% din totalul produselor de tipul descoperit de cont sunt acordate astăzi la BCR prin fluxul digital George;
-74% din creditele noi de nevoi personale sunt obţinute acum pe flux digital, faţă de 51% în 2021; în medie, un credit de nevoi personale ajunge în cont în numai 7 minute;
-Peste 300 de clienţi au obţinut credit împreună cu un co-plătitor, folosind fluxul 100% digital, proces online unic pe piaţa de creditare din România;
-22% din soluţiile oferite clienţilor care se confruntă cu dificultăţi financiare se întâmplă pe flux digital, direct din magazinul George, în aproximativ 5 minute;
-88% din clienţi au solicitat digital un calcul al ofertei pentru un credit destinat achiziţiei unui imobil, în mai puţin de 10 minute, fără să vină la bancă, soluţie diponibilă din iunie 2022;
-BCR este prima instituţie bancară din România care, din octombrie, oferă copiilor şi adolescenţilor posibilitatea de a deschide 100% online relaţia cu o banca, alături de părinţi, pe platforma George; peste 4.000 de conturi deschise până acum;
-8,5 milioane de lei cashback - bani returnaţi direct în conturile clienţilor prin George Moneyback, în ultimii doi ani, datorită discounturilor acordate de comercianţii prezenţi pe platformă;
-George construieşte în prezent premisele investiţiilor digitale, prin semnarea digitală a contractului de investiţii şi tranzacţionarea fondurilor de investiţii internaţionale 100% online direct din aplicaţie;
-Peste 150.000 de clienţi şi-au încheiat, până acum, asigurări 100% digital, în magazinul online fiind disponibile 6 produse de asigurări (cu acoperiri pentru casă, bunuri personale şi instrumente de plată, venituri, credit, călătorie);
-Peste 250 de funcţionalităţi au fost lansate, în total, pe platformă de la lansare şi până în prezent;
Aplicaţia George se bucură de cel mai bun rating în rândul aplicaţiilor de banking din România în magazinele Google Play şi AppStore.
"Primii patru ani au fost, cu adevărat, intenşi. Ne-am propus să aducem inteligenţă digitală în bankingul din România şi credem că am reuşit să setăm repere consistente de-a lungul acestei perioade. George a reprezentat mereu mai mult decât o aplicaţie, a fost pentru noi o adevărată platformă a schimbării privind modul de gândire şi dezvoltare a produselor bancare. Acest lucru a provocat redesenarea unei întregi arhitecturi de business şi a transformat fundamental relaţia noastră cu clienţii. Credem că azi suntem mai agili, mai digitali şi mai pregătiţi să adoptăm inovaţia şi s-o transpunem rapid în viaţa financiară a românilor, iar George a devenit un adevărat fenomen.
Le mulţumim tuturor clienţilor noştri care au decis să ne ofere încrederea şi să contribuie în mod activ la dezvoltarea platformei, prin idei, soluţii şi, adesea, chiar implicare personală", a declarat Dana Dima, vicepreşedinte Retail & Private Banking BCR.